بازدید 20590
۵

اخبار غیررسمی از انفجار در سیستان و بلوچستان

در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، اخبار غیر رسمی متعدد در این زمینه منتشر شده از جمله بر عهده گرفتن مسئولیت این اقدام از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم.
کد خبر: ۹۸۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 30 June 2020

به گزارش ایسنا، در این زمینه نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی شهادت فرمانده بسیج کورین در عملیات تروریستی در زاهدان را تکذیب کرد و گفت این حادثه تلفات جانی نداشته است.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات تروریستی در نزدیکی روستای گلوگاه زاهدان صورت گرفته و در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آنها را برادران سپاه خنثی کرده و یکی دیگر منفجر شده است.

وی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده‌اند.

همچنین گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مدعی هدف قرار دادن خودرو یکی از فرماندهان نظامی و به شهادت رساندن وی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
اینها یک گروه تروریستی هستند درست. ولی اینها اسم خودشون رو گذاشتن جیش العدل . حالا شما اسمشون رو گذاشتی جیش الظلم .چی عوض میشه نگاه بعضی مسئولین برای حل مسائل ظنز و خنده دارهست
وقتی برای حفظ رایطه با پاکستان علیه این گروه اقدام انجام نمی دهید باید هم منتظر این چیزها بود
جیش الظلم؟؟!!!
خدا را شکر انشالله که تلفات جانی نبوده باشد. . در مناطق مرزی شرق نیروهای مرز بان باید شش دونگ حواسشان به این گروهک پلید باشد. سهل انگاری در تردد ها و جابجائی نیروها و تعویض پست ها باید بسیار بسیار هوشمندانه صورت بگیرد. مبادا وقایع قبلی توسط این کثافت هاو تفاله های وهابی تکرار شود. آقایان فرمانده بهوش باشید . و دائم گردش کار ها را مروز و نقاط ضعف را برطرف کنید. بهانه برای ملت قابل قبول نیست.
خدا لعنت کنه کروهگ ترروریستی جنایتکار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار