بازدید 27294
۱

بولتون: ترامپ خطرناک است

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور را «خطرناک» توصیف کرده و گفته که او نباید برای بار دوم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.
کد خبر: ۹۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 29 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مصاحبه‌ای تأکید کرده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا فردی خطرناک است و نباید برای بار دوم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.

بولتون در مصاحبه با سی‌ان‌ان که پرسیده بود آیا فکر می‌کند ترامپ خطری روشن برای آمریکا محسوب می‌شود گفت: «بله، این بهترین عبارت است. به نظرم او به قدری خطرناک است که نباید بار دوم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.»

بولتون علاوه بر این به سئوال مجری برنامه مبنی بر اینکه چرا ترامپ به جای حل معضل کرونا در آمریکا به دامن زدن به تفرقه‌های نژ‌ادی در این کشور روی آورده اینطور پاسخ داد: «به نظرم اینطور نیست که او بخواهد به تفرقه‌های نژادی دامن بزند مسئله این است که به خیلی چیزها توجه نمی‌کند.»

جان بولتون بر همین اساس گفت دلیل اینکه ترامپ در توئیترش پیامی نژاد‍پرستانه را توئیت و سپس آن را حذف کرده احتمالاً بی‌توجهی او بوده است. او گفت احتمالاْ ترامپ فقط به علامتی که روی خودرو مبنی بر حمایت از ترامپ وجود داشته توجه کرده و دیگر تلویحات آن ویدئو را در نظر نگرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
خودش از همه خطرناکتره. ترامپ سنگ بر میداشت اما نمیزد اما خود این شخص میزنه. خودش زنجیری تر از اونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر