بازدید 12545

توقیف بیش از ۲ هزار قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲ هزار و ۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز در طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 27 June 2020

به گزارش تابناک، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان و اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در ۹۸ روز گذشته، ضمن هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی و اجرای ۹ طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات، یک هزار و ۵۲۰ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها، ۳۲۳ قبضه سلاح جنگی و یک هزار و ۷۲۷ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲ هزار و ۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲۰ هزار و ۳۰ عدد انواع فشنگ کشف شده است که این میزان کشفیات در مقایسه با سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

عباس‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر برخورد بی‌امان با دارندگان سلاح و مهمات به خصوص فضای مجازی، پرسنل انتظامی خوزستان، با کار اطلاعاتی پنج باند قاچاق سلاح و مهمات را تاکنون منهدم کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه کلیه متهمان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است در مقابل خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار