بازدید 10429

دلایل چاپ عکس روی تخته شاسی

يكي از دلايل چاپ عكس، جذاب بودن و مورد علاقه بودن فريم چاپ شده است، گاه يك تصوير چنان برايمان جذاب است كه تصميم ميگيريم در فضاي خانه يا محل كارمان، همواره در برابر چشمانمان باشد. حال سوالي كه مطرح ميشود اين است كه چگونه قاب مناسبي براي اين تصوير مورد علاقه مان انتخاب كنيم تا لذت ديدن روزانه آن را صد چندان كند.
کد خبر: ۹۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 27 June 2020

دلایل چاپ عکس روی تخته شاسی

يكي از دلايل چاپ عكس، جذاب بودن و مورد علاقه بودن فريم چاپ شده است، گاه يك تصوير چنان برايمان جذاب است كه تصميم ميگيريم در فضاي خانه يا محل كارمان، همواره در برابر چشمانمان باشد.

حال سوالي كه مطرح ميشود اين است كه چگونه قاب مناسبي براي اين تصوير مورد علاقه مان انتخاب كنيم تا لذت ديدن روزانه آن را صد چندان كند.

انتخاب نوع و رنگ قاب عكس، همواره بايستي در هماهنگي با رنگ محيط و نوع چيدمان فضا باشد كه اين خود محدوديت هايي را در انتخاب اعمال ميكند.

گاهاً يك انتخاب اشتباه، نه تنها به زيبايي عكس لطمه ميزند، بلكه باعث تيره تر شدن فضا، شلوغ تر شدن محيط و همچنين بي نظمي در چيدمان مي گردد.

دلایل چاپ عکس روی تخته شاسی

اگر طرفدار يك طراحي مدرن و مينيمال هستيد، تصوير شما آن زمان كه در نهايت سادگي و به دور از هرگونه قاب و كادر باشد، بسيار زيباتر جلوه خواهد كرد و در چنين محيطي استفاده از چاپ عکس روی شاسي براي برجسته كردن تصوير روي ديوار ، بهترين انتخاب است كه به نوعي اورجيناليته و استايلي متفاوت در طراحي فضا ايجاد ميكند بي آنكه ديدن هر روزه آن چشم را خسته كند و يا از زيبايي عكس بكاهد، حُسن ديگر آن اين است كه چنين انتخابي دوام عكس را بيشتر ميكند و در عين ظرافت، پوششي استوار در جهت نگهداري عكس مي باشد. 

از ديگر مزايايي استفاده از شاسي، ميتوان به هزينه كمتر آن در مقايسه با قاب اشاره كرد، خصوصاً زمانيكه تصوير سايز بزرگ و يا خارج از استاندارد باشد، اين تفاوت قيمت مشهودتر است.

شاسي ها عمدتاً و بطور كلي مربع و يا مستطيل شكل هستند، اما آن زمان كه در طراحي فضاي خود علاقه مند به استفاده از تصاوير با فرم هاي ديگر هندسي هستيد، باز هم ميتوانيد به استفاده از شاسي فكر كنيد، زيرا هر گونه شكل و اندازه دلخواه شما با شاسي به راحتي قابل اجراست.

دلایل چاپ عکس روی تخته شاسی

قرار دادن يك عكس روي شاسي و آويختن آن بر ديوار محيط كار و يا منزل، خصوصيت ناب بودن و متفاوت بودن را به آن عكس ميبخشد، زيرا كه اين تصوير از ميان انبوهي از تصاوير انتخاب شده است و قرار است جزئي از زندگي روزمره مان شود و ديدنش هر بار خاطره خاصي را در ذهن مرور كند و همين ديدن هر روزه خود دليل ناب بودن اين عكس است.

استفاده از شاسي براي عكس ها، در نهايت ظرافت و سادگي، ما را قادر ميسازد تا تصوير مورد علاقه مان همواره در برابر نگاهمان باشد و بي آنكه حتي متوجه شويم هر روز آن را ستايش ميكنيم و از ديدنش لذت ميبريم.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر