بازدید 24639
سوژه

ماجرای پیامک به مجیدی شب بازی با فولاد چه بود؟

ادعای عجیب سعید رمضانی در صورت عدم واقعیت تبعات سنگینی برای او خواهد داشت، رمضانی باید منتظر تبعات این افشاگری باشد و در صورت اثبات نشدن، حتی ممکن است به برکناری او ختم شود.
کد خبر: ۹۸۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 26 June 2020

ماجرای پیامک‌های ارسالی به فرهاد مجیدی شب قبل از دیدار فولاد - استقلال جنجالی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره حواشی این روز‌های آبی پوشان پایتخت و بازی جنجالی با فولاد در اهواز توضیحاتی را بیان کرد.

سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال در آخرین مصاحبه خود درباره برخی مسائل قبل از این مصاف حساس افشاگری کرد. او اعلام کرد پس از رسیدن تیم استقلال به هتل محل اقامت خود در اهواز «شخصی به فرهاد مجیدی پیام داد که در بازی برابر فولاد مراقب مسائل غیرفنی باشد!» او معلوم نکرد که این شخص که بود و شماره اش مربوط به چه فردی است اما می شود به راحتی صاحب تلفن و شماره را پیدا کرد.

سرپرست استقلال بیان کرد: با اتفاقاتی که رخ داده و ذهیتی که برای سرمربی ما به وجود آمد، معلوم است که مجیدی مثل اسپند روی آتش می‌شود! 

ماجرای پیامک مشکوک برای فرهاد مجیدی پیش از بازی با فولاد - تیک ...

به طور حتم گفته‌های سعید رمضانی تبعات سنگینی برای او خواهد داشت، رمضانی که در این مدت در دل هواداران جا باز کرده است باید منتظر تبعات این افشاگری باشد که حتی ممکن است به برکناری او ختم شود. اگر این موضوع صحت نداشته باشد ممکن است باعث جدایی رمضانی از استقلال شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تابناک تو از چی می‌ترسی
مجیدی کم ظرفیت هست و یک تیم مدرسه رو هم نمیتونه جمع کنه
خدا شفا بده این استقلالی ها رو
ترفند خوبیه برای فرار از ناکامی هاشون..
اگر این موضوع درست باشد، نشان می دهد که مجیدی تا چه اندازه آماتور است و خودش را نمی تواند نگه دارد و مانند بچه ها داخل زمین می رود تا داور را یقه کند!
اگه واقعیت داشته باشه حتما شماره فرستنده پیام رو به مراجع ذیربط میدن تا پیگیری بشه که چه کسی باعث شده تا استقلال مثل همیشه فقط با خوردن گل ببازه ولی حریف فقط با زدن گل پیروز بشه. مگه میشه فرهاد فنی به نکونام ببازه؟ مشخصه که کسی بازیکنا و داور رو تحریک کرده تا اینجوری بشه
مجیدی وقتی عصبانی میشه دیگه هیچ برنامه‌ای برای ادامه بازی نداره
یعنی به زمین زمان میزنن باختشون توجیع کنن ولی اینا که میگن به مجیدی پیامک داده خوب شکایت کنن راحت صاحب سیم کارت مشخص میشه
اگه برده بودن، بازم ماجرای پیامک مشکوک وجود داشت؟؟؟
خدا لنگ نویسان را هم شفا بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی