بازدید 17792
۱

اعمال تصمیمات سختگیرانه برای مقابله با کرونا در مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: از روز شنبه تصمیمات سختگیرانه در استان نسبت به پیشگیری از شیوع کرونا اعمال می شود.
کد خبر: ۹۸۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 26 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهروز اکرمی روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اراک، با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه و نامگذاری این هفته به مناسبت شهادت شهید دکتر بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی قاضی طراز جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: زندگی سیاسی، اجتماعی شهید بهشتی باید برای همگان الگو باشد و این شهید بزرگوار الگوی عینی هر قاضی طراز جمهوری اسلامی است.

اکرمی گفت: در مرکز استان شرایط خاصی به لحاظ اجرایی حاکم است. اگر مدیران شهرستان مرکز استان کار خود را به شایستگی انجام دهند بیش از نیمی از کار دستگاه‌های استان انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: شرایط امروز کشور از لحاظ بیماری کرونا شرایط ویژه ای است و در آمریکا به عنوان مهد سرمایه داری بیش از ۴۰ میلیون شغل از بین رفته است.

اکرمی گفت: به عنوان مدیران اجرایی استان باید در این شرایط تصمیم بگیریم و اقدام کنیم. یکی از تجربیات موفق در ایام کرونا بکارگیری کارگران فصلی در پاک سازی محورهای مواصلاتی استان با همکاری سمن‌ها و ادارات مختلف بود می‌توان گفت کار زیست محیطی، بهداشتی، اقتصادی در شرایط سخت انجام شد.

وی افزود: بالغ بر ۵۰ میلیون تومان بابت بکارگیری کارگران فصلی در این طرح مهم هزینه شده است بنابراین می‌توان کارهایی ارزشمند در این شرایط انجام داد و مدیر طراز جمهوری اسلامی ایران باید این گونه بیاندیشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: نوع نگاه ما در مرکز استان باید متفاوت باشد و با شناسایی ظرفیت‌های نهفته می‌توان از آن‌ها را به فعلیت رساند.

به گفته اکرمی نوع نگاه مدیران شهرستان اراک در حل مسائل باید فرصت محور باشد، و باید تکنیک حل مساله را فراگیرند.

وی اظهار کرد: هنگامی که استان مرکزی درگیر بیماری کرونا شد، استان دوم کشور بودیم و امروز استان ۲۱ هستیم که با تصمیمات سخت و همراهی کادر درمان روحانیون، بسیجیان اصناف، مردم و… به این جایگاه دست پیدا کردیم و امروز نیازمند کار جدید هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: با توجه به احتمال شیوع موج دوم کرونا باید الگویی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مردم تعریف شود.

اکرمی عنوان کرد: از روز شنبه تصمیمات سختگیرانه در استان اعمال می‌شود در این راستا شهرستان اراک به سبب جمعیت ساکن در آن مهم است.

وی تاکید کرد: به عنوان مدیران اجرایی باید شرایط مردم را درک کنیم و با آن‌ها مهربانانه رفتار کنیم، حتی پرخاشگری‌های نابجای مردم را به جان بخریم.

اکرمی افزود: با همت همگانی و شناسایی ظرفیت‌های جدید می‌توان این شرایط دشوار را پشت سر نهاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
اون از فضای سبزتان که درختها دارند خشک می شوند کاری نمی کنید فقط شعار می دهید وبس
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی