بازدید 20237
۸

دو کارت قرمز جنجالی داور به استقلالی‌ها و رکورد تازه

کد خبر: ۹۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 27 June 2020

فرهاد مجیدی که پس از اعتراض به عملکرد سیدعلی داور بازی استقلال با فولاد از روی نیمکت تیمش اخراج شد، علاوه بر اینکه باید بازی با سایپا را همچون شاگردانش علی کریمی و عارف غلامی از روی سکو‌ها نظاره کند، استقلال را صاحب رکورد  منفی عجیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته‌ پنجم لیگ برتر و در بازی ذوب آهن و استقلال، بیژن حیدری داور آن مسابقه، آندره استراماچونی را از روی نیمکت استقلال اخراج کرد و پس از جدایی استرا از استقلال و جایگزینی فرهاد با او، حالا مجیدی هم در پنجمین تجربه‌اش در لیگ برتر امسال، از روی نیمکت استقلال اخراج می شود تا هر دو سرمربی این فصل استقلال، مزه‌ اخراج را چشیده باشند.

دو اخراج متوالی استقلالی‌ها تنش کنار زمین را بالا برد. مجیدی که باورش نمی‌شد در چند ثانیه اینطور با واکنش داور مواجه شده باشد، دست از اعتراض برنمی داشت و کار به جایی رسید که داود رفعتی ناظر مسابقه نیز به ماجرا ورود کرد تا بتواند مجیدی را آرام کند. در این شرایط اعتراض‌های نیمکت نشینان استقلال ادامه داشت و چند دقیقه‌ای این ماجرا به طول انجامید تا در نهایت مجیدی با همراهی سعید رمضانی راهی سکو‌های ورزشگاه فولادآرنا شود. در جریان این درگیری‌ها محمد دانشگر مدافع استقلال نیز از سیدعلی کارت زرد دریافت کرد و طولانی شدن موضوع باعث شد تا داور ۱۲ دقیقه برای نیمه دوم وقت اضافه بگیرد.

این اتفاق در شرایطی افتاد که سال گذشته در جریان بازی استقلال و نفت آبادان نیز فرهاد مجیدی چنین صحنه‌هایی را دیده بود. در آن بازی محمدرضا اکبریان گل صحیح استقلال را آفساید تشخیص داد و در ادامه با اعتراض فرهاد مجیدی رای به اخراج این مربی از کنار زمین داد. حالا با گذشت حدود یکسال از آن بازی بار دیگر چنین اتفاقی برای مجیدی که اینبار هم لباس سفید رنگ برتن داشت.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اقای مجیدی بدانند ورود به زمین می تواند اخراج به همراه داشته باشد.
اینا همه مدیریت شدس!
محافظه کار شدی تابناک بیشتر نظرات رو تایید نمیکنی چی شده از چی ترسیدی!؟
فکر کنم فقط در فوتبال کشورهای جهان سوم شاهد اعتراضات عجیب و غریب مربی و ورود کادر فنی به داخل زمین باشیم
اینطوری که اقای مجیدی از کوره در رفته بیشتر به تیم خودش ضربه میزنه تا حریف
اگه مربیان جوان ایرانی الگس فرگوسن رو الگوی خودشون قرار بدن شاید از نظری تکنیک و علم مربیگری بهش نرسن ولی می تونن اخلاق حرفه ای گری رو ازش یاد بگیرن و در ارامش کارشون رو پیش ببرن
باید در فوتبال ایران را بست و بعد از پاس کردن اخلاق حرفه ای و گرفتن تست های مختلف از بازیکنان اونوقت لیگ حرفه ای راه انداخت. لیگ حرفه ای یکی از مهمترین پارامترهاش، اخلاق حرفه ای هست که در فوتبال ما به علت فساد و بی عدالتی هیچگاه وجود نخواهد داشت.
بابا جام لنگ نشان را بدید فدراسیونیا بدن به تیم محبوب
کلا فرهاد ادم بداخلاقیه و درحداستقلال نیست
کاش فرهاد مجیدی یاد بگیرد اینقدر اعتراض نکند و به هر بهانه ای جنجال درست نکند.
به یاد ندارم در بازی های مهم جهانی مربی به این راحتی بپرد وسط زمین!
دوار بازی قبلی عذرخواهی کرد و امتیاز اون بازی هم به فنا رفت
داور این بازی هم بعدها همین کار رو خواهد کرد و آنچه در این میان از بین رفته و بر نمی گردد حق تیم استقلال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی