بازدید 24765
در گفتگوی تلفنی با هنرمند نوجوان شرکت کننده در مسابقه عصر جدید:

تقدیر دکتر محسن رضایی از «هادی احمدی»

دکتر محسن رضایی در گفتگوی تلفنی با «هادی احمدی» نوجوان هنرمند بختیاری که با اجرای آهنگی پرشور و حماسی در تجلیل از سالار شهیدان مقاومت «سردار حاج قاسم سلیمانی» در برنامه عصر جدید هنرنمایی کرد، تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۸۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 24 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این تماس تلفنی که دکتر رضایی با گویش بختیاری سخن می گفت خطاب به هادی احمدی اظهارداشت: هنرنمایی شمارادربرنامهءشاداب وپرمخاطب "عصرجدید"دیدم. اجرای زیبای تو، عشق و شور و غیرت بختیاری را به خوبی نشان داد. آینده ای درخشان همراه با توفیق را برای تو آرزو می‌کنم.

 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی های جوانان بختیاری و لر در دفاع هشت سالهءملت ایران گفت: به عنوان یک جوان بختیاری باید افتخار کنی که سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، تبار بختیاری داشت و اجداد او حدود دویست سال قبل از منطقه «فارسان» به استان کرمان مهاجرت کرده اند. ما بختیاری ها "سرباز اسلام" و تفنگچی ایرانیم.

 

هادی احمدی در این تماس تلفنی در پاسخ به دکتر رضایی، اظهار داشت: خیلی به من لطف کردید. از محبت شما سپاسگزارم. باور نمی‌کردم که توانسته باشم نظر شما را جلب کنم. مطمئنا تشویق شما در ادامه راه من بسیار موثر خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان