بازدید 14639
۱
وعده‌ای که اطرافیان مدیر خندان می‌دهند

کفاشیان بعد از تعیین تاریخ انتخابات از فدراسیون می‌رود!

کد خبر: ۹۸۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 23 June 2020

از هفته گذشته و در اتفاقی غیرمنتظره، علی کفاشیان که پیش از این با محرومیت سنگین ناشی از فساد مالی روبرو شده بود، پس از کاهش محرومیت در استیناف ، در ساختمان فدراسیون حضور یافت و بعد هم اعلام کرد که قرار است به عنوان نایب رییس اول فدراسیون به کارش ادامه دهد!

به گزارش تابناک ورزشی، اغلب کارمندان فدراسیون خصوصا اعضای هیات رییسه، از دلیل بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال بی‌خبر بودند و نمی‌دانستند او قرار است در بازگشت چه کاری انجام دهد؟ به ویژه اینکه او بازنشسته بوده و به همین دلیل هم مصاحبه کرده بود و از پستش خداحافظی رد.

با اینحال فعالیت جدید کفاشیان مخالفت‌های زیادی در داخل و خارج از فدراسیون به همراه داشت. به نظر می‌رسد رییس پیشین فدراسیون فوتبال قرار نیست مدت زمان زیادی در این ارگان بماند. شنیده می‌شود مقرر شده کفاشیان به عنوان نایب رییس اول فقط جلسات هیات رییسه را برگزار کند و بعد از تعیین زمان برگزاری اولین مجمع، فدراسیون را ترک کند.

چندی پیش، یکی از نزدیکان کفاشیان گفته بود او قرار نیست در فدراسیون فعالیت طولانی داشته باشد و حالا این خبر به گوش می‌رسد که پس از جلسه مجمع، دیگر کفاشیان را در فدراسیون نمی‌بینیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دار ودسته کفاشیان وتاج کمر به نابودی ورزش این مملکت بسته اند از در بیرونشان میکنند از پنجره بر میگردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان