بازدید 15363
سوژه

ماجرای پیچیده بوروس، نمازی، کی روش و قرارداد ویلموتس

پررنگ کردن نقش بوروس یا همان بهروز زنجانی در تصمیم‌های کلان و حتی جزئی تیم ملی در زمان کی روش و ویلموتس با اهدافی خاص دنبال می‌شود و تا حدی واقعیت‌ها در این موضوع نادیده گرفته شده است.
کد خبر: ۹۸۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 23 June 2020

سرمربی اخراجی سابق ذوب آهن و فردی که کی روش به دنبال جدایی او از تیم ملی اعلام کرد کار‌های امید نمازی در تیم ملی را عباس آقا (مدیر تدارکات این تیم) انجام می دهد، در جدید‌ترین بهانه گیری برای جدایی از تیم ملی آن هم در یک برنامه رسانه معاند، از بوروس یا همان بهروز زنجانی معروف به عنوان عامل خداحافظی اش از تیم ملی نام برده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امید نمازی که برای مدت کوتاهی به سرمربیگری باشگاه ذوب آهن اصفهان رسید و بخاطر نتایج ضعیف از کار برکنار شد، همان مربی ایرانی خارج نشینی است که نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی برزیل را به دلیل پیشنهادهای آمریکایی رد کرد.

او پس از آن تصمیم جنجالی با بهانه های مختلف برای توجیه انتخاب خود که حق طبیعی اش بود، ناگهان با چرخشی عجیب ، کارلوس کی روش را دلیل جدایی اش از تیم ملی مطرح کرد! اکنون طرح نام بوروس یا همان بهروز زنجانی در ماجرای قرارداد ویلموتس، باعث شده تا نمازی بار دیگر در قامت مطالبه گر وارد سوژه های روز فوتبال ایران شود و ارتباط‌های آن فرد با سرمربیان سابق تیم ملی را دستاویز افشاگری نماید.

قهرمانی آمریکا در کونکاکاف با امید نمازی :: ورزش سه

حقیقت این است که امید نمازی با کارنامه‌ای نه چندان موفق حتی در فوتبال آمریکا ، بهانه جدیدی پیدا کرده و در این معرکه که همه به دنبال کوبیدن میخ خود هستند، خداحافظی خود از تیم ملی را هم گردن زیرآب زنی‌های بوروس می اندازد.

با وجود تمام انتقاد‌هایی که به سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی فوتبال ایران وارد است، در صحت یک نکته هیچ تردیدی نیست و آن هم مستقل بودن کارلوس کی روش و عدم توصیه پذیری این مربی حرفه ای و کاربلد، در تمام تصمیم‌های فنی و انتخاب دستیارانش است. اینکه او تحت نفوذ بهروز زنجانی و ارتباط خوبش با این جوان اروپانشین ایرانی ، بخواهد قید استفاده از نمازی و اعتماد به این مربی را بزند، در واقعیت بسیار محال به نظر می‌آید.

هرچند لزوم روشنگری نقش زنجانی در ماجرای مربوط به عقد قرارداد ویلموتس بسیار ضروری است، اما شنیده می‌شود بوروس با درخواست خود مدیران فدراسیون برای پیگیری امور مربوط به این قرارداد و حتی پرداخت ۲ میلیون یورو به این مربی در استانبول پیشگام شده است و اکنون نباید تمام کاسه و کوزه‌های این قرارداد جنجالی را سر فردی شکست که شاید گوشه ای از قرارداد فعالیت واسطه گری داشته ... حتما چهره های مهم دیگری هم هستند که می خواهن با سیبل کردن این فرد از مهلکه جان سالم به در ببرند که حالا نام معاون سابق استقلال هم به گوش می رسد.

با این تفاسیر پررنگ کردن نقش بوروس در تصمیم‌های کلان و حتی جزئی تیم ملی در زمان کی روش و ویلموتس با اهدافی خاص دنبال می‌شود و تا حدی واقعیت‌ها در این موضوع نادیده گرفته شده است. انکار اختیار عمل و دیسیپلین کی روش که در فوتبال ایران به نماد اقتدار معروف بود با بهانه‌ای مانند نفوذ بوروس در جدایی امید نمازی جزو همین اهداف ویژه و هدایت شده است که سبب شد سرمربی فعلی تیم ملی کلمبیا در مقام پاسخگویی برآمده و این موضوع را از بیخ و بن منکر شود.

این تکذیب ها در کنار صحبت‌های فردی مانند عباس ترابیان که با وجود اختلاف دیرینه اش با کی روش با تایید حمایت‌های زنجانی از تیم ملی به نوعی حصور و نقش آفرینی این فرد را تایید می‌کند، نشان می‌دهد باید به فعالیت‌های زنجانی کنار تیم ملی بیشتر دقت کرد و همزمان از نقش سایر عوامل که خود را در سایه نگه داشته اند، غافل نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی