بازدید 12637

اعتراف اسکوچیچ به ناتوانی در بازی دوستانه با کرواسی

کد خبر: ۹۸۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 23 June 2020

اسکوچیچ مدعی است که ۲ بار برای برگزاری دیدار ایران و کرواسی با فدراسیون کشورش صحبت کرده است اما هنوزنتیجه ای برای فوتبال ایران حاصل نشده است و این بازی فعلا در حد همان حرف باقی ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی ایران در خصوص شایعه برگزاری دیدار دوستانه ایران و کرواسی که قبلا با جملات خودش راه افتاده بود، حالا اعتراف می کند که نتوانسته چنین مسابقه تدارکاتی را برای تیم ملی هماهنگ کند. او گفت: من ۲ بار در این مورد با فدراسیون کرواسی صحبت کرده ام، اما فعلا تقویم آن‌ها پر است، البته در اینگونه موارد مسائل مالی هم دخیل است، ولی ممکن است بعدا بشود این کار را انجام داد.

این جواب سربالای اسکوچیچ نشان می دهد او دیگر روی حرف سابقش برای این باری نیست و اطمینان قبلا را ندارد. حالا روی سفر مربیان تیم های پایه زوم کرده که هماهنگی برای آن بازی ها هم کار دشواری نیست که انجامش نیاز به کمک اسکوچیچ داشته باشد: « در مورد اینکه مربیان ایرانی هم با مربیان آکادمی کرواسی دیدار کنند نشستی برگزار و با آن‌ها صحبت کرده ام. با سفیر کرواسی در ایران هم حرف زده ام و برنامه‌های زیادی برای نزدیک کردن ۲ کشور دارم که برای این موارد باید زمان بگذرد تا اجرایی شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی