بازدید 63395

شارمین میمندی نژاد کیست؟

شارمین میمندی نژاد متولد سال ۱۳۴۹ نویسنده و موسس جمعیت امام علی (ع) است.
کد خبر: ۹۸۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 22 June 2020
به گزارش «تابناک»، جمعیت امام علی (ع) که توسط شارمین میمندی نژاد و تعدادی از دوستانش به ثبت رسید، در حوزه امور خیریه و کمک به نیازمندان فعال شد؛ جمعیتی که  پس از ۱۰ سال فعالیت در سال ۲۰۱۰ به عضویت شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد ECOSOC درآمد.

با این همه میمندی نژاد به اتفاق تعدادی از همکارانش در تاریخ ۲ تیرماه ۱۳۹۹ به دلیل برخی اتهام ها بازداشت شد.

پیشتر و در سال ۱۳۹۶، روزنامه کیهان در خبری با تیتر مسئولان خواب زده و دشمنان بیدار موسس این مجموعه و دیگر اعضای جمعیت امام علی (ع) را به نشر افکار ضاله و انحرافی متهم کرده بود.  

گفتنی است، آثاری، چون راز حرم سلطان، گزیده ادبیات معاصر، وقتی علاء الدین چراغ جادو نداشت، درج مشکین و موزه مرگ از جمله نوشته‌های شارمین میمندی نژاد است.  

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۲
طرف داشته جاسوسی می کرده و افکار ضاله منتشر می کرده دستگیرش کردن.
جالبه که با دستگیریش اون ور آبیها به هول و ولا افتادن.
اگه ریگی به کفشش نبود چرا همه هول شدن؟
وقتی کیهان میگه آدم بدیه یعنی مسئله مهمتر ازین حرفاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
در ایران دو تا روزنامه حرف هایشان صحت دارد روزنامه اطلاعات و کیهان. در آمریکا هم تایم. چرا هر کسی در اینها راحت جذب نمی شود. و دارای تجربه طولانی هستند.
کیهان از اسم شارمین خوشش نیومده
فقط برای همین بازداشت و دستگیری و تعطیلی اماده هستید تا کی اینجوری میشه ادامه داد؟
حالا اشکال این کتابها این است که با منویات حسین شریعتمداری مغایرت دارد؟
برای پیشگیری از پیدایش شارمین ها بهتر است حسین شریعتمداری رساله فکریه و عملیه و نومیه خود را انتشار دهد که همه بدانند که چطور فکر کنند چطور خواب ببینند و چطور عمل کنند
من این بابا را نمی شناسم ولی ظاهرا هر کسی در این مملکت کاری مثبت بکند ولی خودی نباشد برایش جرم می تراشند بخصوص اگر کیهان از او خوشش نیاید. بجای این کارها چرا کیهان به دزدان و اختلاس گران ورود نمی کند؟
آقای میمندی نژاد انسانی خوش فکر و فرهیخته ای هستند. سالها به طور غیرمستقیم با جمعیت ارتباط داشتم، اکثر سخنرانیها و دلنوشته های ایشان را گوش داده و خوانده ام، واقعا متاسفم برای کسانی که تحمل انسانی چون آقای میمندی نژاد رو ندارند. ایشان می توانست مانند بسیاری از فرهیختگان و بزرگان ایران کشورش را ترک کند و الان در رفاه و آرامش روزگار می گذراند ولی ترجیح داد در ایران و در کنار محرومترین اقشار ایران بماند و پیگیر شرایط آنان باشد، با اعتیاد، فقر، کودک همسری و هزارن معضلی که به فقر گره خورده مبارزه کند و حالا با زندان روبرو شده واقعا متاسفم و بسیار از این اتفاق پیش آمده ناراحتم. امیدوارم به سرنوشت فعالان محیط زیست دچار نشود. همچنین امیدوارم روزنامه نگاران و فعالین مدنی در این قضیه از حالت انفعال خارج‌شوند و هر کاری که از توانشان برمی آید انجام دهند.
جعیت خوبی بود که اینو دیگه چرا ؟ خدایی ایرادات کلیشه ای نباشه
با اسم امام علی بر علیه امام هتاکی می کنه. مثل مترسکها ادا ادوار در میاره بر علیه دین وعقاید اهل یک کشور. بعد اسم نویسنده را یدک می کشه. جاسوس خائن
همین که با دستگیریش اب تولانه ی اون ور ابی هاریخته یعنی بفهم که کی بوده وچه غلطی کرده که اونا هوادارشن
اینجور آدما معمولا جاسوس از آب در میان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس