بازدید 16291
۳

بازار سهام آمریکا به یک حباب بزرگ تبدیل شده است

کد خبر: ۹۸۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 20 June 2020

مدیر و مؤسس شرکت استراتژی سهام پینتو گفت که بانک مرکزی آمریکا به نوعی مالک بازار سهام این کشور است که در حال حاضر به حبابی عظیم تبدیل شده است.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، مایکل پنتو، مدیر و مؤسس شرکت استراتژی سهام پینتو، در مصاحبه با برنامه «بوم باست» راشاتودی گفت که بانک مرکزی آمریکا به نوعی مالک بازار سهام این کشور است که در حال حاضر مانند حبابی عظیم می‌باشد.

پینتو گفت: این اتفاقی است که رخ داده است: با برنامه عظیم چند تریلیون دلاری خرید اوراق قرضه دولتی و شخصی توسط بانک مرکزی آمریکا برای تزریق نقدینگی به بازار و تقویت رونق اقتصاد آسیب دیده از پاندمی کرونا، فدرال‌رزرو حالا مالک بازار اوراق قرضه، بازار اوراق شهرداری‌ها، اوراق شرکتی، اوراق قرضه بلااستفاده و سایر اوراق است و به طور نیابتی مالکیت بازار املاک و بازار سهام آمریکا را هم به عهده دارد. همه این بازارها به حبابی عظیم تبدیل شده‌اند.

او گفت: فدرال‌رزرو در این دام گرفتار شده است و دیگر هرگز نمی‌توانند ترازنامه خود (دارایی‌های اوراق بانک) را سبک کنند. این دارایی‌ها فقط بیشتر و بیشتر خواهد شد تا در نهایت این حباب متورم منفجر شود… ما باید خیلی نگران باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بله بازارسهام امریکاحباب داره اما بازار سرمایه ایران که ظرف یکسال ۱۲ برابر شده حباب نداره !!!
عزیزم حباب عظیم میخواهی بیا پیش خودمون.
من صاحب چندملک هستم
تنفرمن ازبورس نورچشمی به حدی هست که حاضرم جنگ بشه وارزش املاکم یک چهارم بشه اما بورس نابودبشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها