بازدید 19608
۱
معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

احتمال افزایش بستری‌های کرونایی گیلان تا ۱۰ روز آینده

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، از افزایش درصد بیماران کرونایی بستری در استان طی دو هفته اخیر خبر داد و متذکر شد: حدود ۵۰ درصد بیماران کرونایی کاملا بدون علامت هستند.
کد خبر: ۹۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 20 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر آبتین حیدرزاده حدود ۵۰ درصد بیماران کرونایی را کاملا بدون علامت دانست و اظهار کرد: حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از بیماران باقی مانده علائم خفیف دارند و به شکل سرپایی با مراجعه با پزشک و یا بدون مراجعه به پزشک معالجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه درصد اندکی از مبتلایان به کرونا بستری می‌شوند، خاطرنشان کرد: بستری‌های کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان گیلان روزانه بین ۳۵ تا ۵۰ نفر است که متاسفانه عدد خوبی نبوده و نشان می‌دهد این بیماری همچنان فعال است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از افزایش درصد بیماران بستری طی دو هفته اخیر خبر داد و متذکر شد: بعد از هجوم مسافران به گیلان در ایام تعطیلات نیمه خرداد این افزایش روند بستری اتفاق افتاده است.

حیدرزاده عنوان کرد: به نظر می‌رسد اگر همین روند مسافرت‌ها ادامه پیدا کند، بستری‌های استان گیلان یک هفته تا ۱۰ روز آینده افزایش خواهد داشت و ممکن است مجددا به سمت ایجاد مرگ و میر ناشی از کرونا برویم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک، اضافه کرد: افرادی که قصد سفر به گیلان را دارند، فعلا سفر خود را به تعویق بیاندازند.

معاون علوم پزشکی گیلان همچنین، با اشاره به جمعیت بالای سالمند در گیلان، یادآور شد: سالمندان در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند و لذا افراد بدون علامت با دارای علائم خفیف می‌توانند موجب بیمار شدن سالمندان به صورت شدید شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینهمه دکترین متخخص و فوق تخصص در ایران و در آمریکا هستند و ایرانی هم هستند و ایران مدعی است که بمب اتم

را درست میکند و تبلیغات شدید که قدرت منطقه هستیم ولیکن تمام دکترین ایران بی عرضه هستند که قادر نیستند با

گذشت 5 ماه از انتشار این ویروس پاتن آنرا کشف و یا بسازند ............پس اینهم تحصیلات در رشته ی پزشکی که از

بهترین دانشگاههای دنیا فارغ التحصیل شدن به چه دردی میخورد ؟

همش آبکی است و باید بگذارند تو کوزه و آبش را بخورند ..............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل