بازدید 29907

تمام روش ها و نکات دریافت مهاجرت و اقامت کانادا

این روزهای بحث های مهاجرت به نقاط مختلف دنیا، خصوصا مهاجرت به کانادا، بسیار داغ است. اگر شما جز افرادی هستید که به دنبال دریافت راهنمایی ساده و کاربردی به همراه راه های ویژه برای دریافت مشاوره های رایگان توسط برترین وکلا مهاجرتی هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه باشید.
کد خبر: ۹۸۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 20 June 2020

به گزارش «تابناک»، این روزهای بحث های مهاجرت به نقاط مختلف دنیا، خصوصا مهاجرت به کانادا، بسیار داغ است. اگر شما جز افرادی هستید که به دنبال دریافت راهنمایی ساده و کاربردی به همراه راه های ویژه برای دریافت مشاوره های رایگان توسط برترین وکلا مهاجرتی هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه باشید.

در ضمن، بنا به درخواست های مکرر، در پایان این مقاله، به صورت اختصاصی، تعدادی از سوالات پرتکرار متقاضیان مهاجرت به کانادا و یا افرادی که به دنبال دریافت اقامت دائم این کشور هستند را پاسخ داده ایم.

آنچه که باید در خصوص مهاجرت کانادا بدانید!

مهاجرت به کانادا محدود به چند مورد نمی شود و ده ها روش مختلف برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. انواع شیوه های مرسوم برای مهاجرت به دومین کشور پهناور دنیا عبارت اند از:

1- مهاجرت کانادا از طریق تحصیلی

2- مهاجرت کانادا از طریق کارآفرینی

3- مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری

4- مهاجرت کانادا از طریق استارت آپ

5- مهاجرت کانادا از طریق خویشاوندی

6- مهاجرت کانادا از طریق اکسپرس اینتری

این 6 شیوه از مهم ترین راه های مهاجرت کانادا می باشند، البته می توانید از طریق کلیک روی »» مهاجرت کانادا  «« به صورت تخصصی و کاملا جامع، هر یک از این شیوه ها را بررسی کنید. علاوه بر اینکه امکان دریافت مشاوره های رایگان در کنار ده ها ساعت مشاوره های تخصصی ویدئویی وجود دارد.

مهاجرت به کانادا و چند نکته مهم

برای مهاجرت به کانادا، قوانین و شیوه های بسیاری توسط دولت این کشور در نظر گرفته شده است که می توانید از طریق یکی از آن ها اقدام کنید. اما، دانستن نکات مهم در این خصوص و البته، جزئیات دقیق آن ها پیش از اقدام های اولیه ضرورت دارد. در چند بخش جامع مروری کلی بر انواع شیوه های مهاجرت کانادا و به صورت اختصاصی نکات و قوانین مهاجرت تحصیلی به کانادا را بررسی خواهیم کرد.

اما فراموش نکنید، مهاجرت به کانادا پایان راه نیست و مهم ترین خواسته متقاضیان دریافت اقامت دائم کشور کانادا و به دنبال آن گرفتن پاسپورت یا همان شهروندی این کشور می باشد. در هر بخش علاوه بر ارائه توضیحات، راه هایی ویژه برای دریافت مشاوره های رایگان و به روز در خصوص مهاجرت به کانادا (به ویژه مهاجرت تحصیلی)، دریافت اقامت و پاسپورت کانادا را پوشش خواهیم دارد.

متقاضیان مهاجرت به کانادا، چه سوالاتی می پرسند؟

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، سوالات مختلفی در ذهن شان ایجاد می شود. از جمله:

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ راه های مهاجرت و دریافت اقامت کانادا چیست؟ چگونه برای مهاجرت به کانادا مشاوره و اطلاعات بگیریم؟ و ده ها سوال دیگر... اما مهم ترین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که برای مهاجرت کانادا از کجا باید شروع کرد؟

گام نخست برای مهاجرت به کانادا

در ابتدا، لازم است بدانید مهاجرت کانادا به معنای دریافت اقامت دائم این کشور نیست! حتی دریافت اقامت دائم این کشور، تفاوت هایی با دریافت پاسپورت آن دارد. آنچه که اهمیت دارد، طبقه بندی این مراحل است که ویژگی ها و قوانین دقیق هر مرحله را به دقت متوجه شده و با آگاهی کامل اقدام کنید. پس بهتر است ابتدا قوانین مهاجرت کانادا و جزئیات مهم ترین شیوه مهاجرتی، یعنی مهاجرت تحصیلی را بررسی کنیم.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی

در میان شیوه های متفاوت مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این روش را تبدیل به یکی از مطمئن ترین گزینه ها برای دریافت مهاجرت کانادا کرده است. مزیت مهاجرت تحصیلی به کانادا، محدود به مطمئن بودن آن نمی شود؛ بلکه شروط آسان تر، امکانات و شرایط فوق العاده تحصیلی در کانادا، هزینه مناسب تحصیل در این کشور نسبت به دیگر کشورهای پیشرفته دنیا و... می باشد.

اما، مهم ترین دلیل تمایل بسیار زیاد افراد برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

یکی از مهم ترین علت های انتخاب مهاجرت تحصیلی به کانادا، امکان تبدیل آسان ویزای تحصیلی به ویزای کار و در مرحله بعد، اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. این ویژگی به حدی فوق العاده و استثنایی است که از سال 2009 تقریبا تعداد درخواست ها برای اخذ مهاجرت تحصیلی کانادا، بیش از 2 برابر شده است.

ویزای تحصیلی کانادا و گزینه های پر اهمیت!

علاوه بر مزیت های کلی اشاره شده برای تمایل بالای افراد جهت دریافت مهاجرت به کانادا، ویژگی ها و مزایای حقوقی ایجاد شده برای افراد نیز قابل توجه هستند. از مهم ترین مزیت های حقوقی:

  • امکان دریافت مجوز کار حتی در حین تحصیل
  • امکان دریافت ویزا کار برای همسر فرد دانشجو
  • امکان اخذ اقامت دائم کانادا
  • و...

"همانطور که مطمئنا اطلاع دارید، اخذ مهاجرت کانادا به معنای اقامت دائم در این کشور نیست. به همین خاطر لازم است پس از دریافت مهاجرت، برای اقامت دائم کانادا، اقدام کنید."

اقامت دائم کانادا و آنچه که ضروری است را بدانید!

در خصوص دریافت اقامت دائم کانادا، علاوه بر وجود شیوه های مختلف، قوانینی وضع شده که باید به مجموع آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. قوانینی نظیر تمدید کارت اقامت کانادا (PR)، حفظ اقامت دائم کانادا و ده ها نکته دیگر که مطالعه راهنمایی های به روز و تخصصی اقامت کانادا در کنار دریافت مشاوره های تخصصی برای انتخاب بهترین راه اخذ اقامت کانادا با کم ترین هزینه، ضروری می باشد. در ادامه برخی از این نکات را نیز مرور خواهیم کرد.

پس از مهاجرت، گام بعدی، اقدام به دریافت اقامت دائم کانادا می باشد. سوالی که مطرح می شود این است که اقامت دائم کانادا چه تفاوت با مهاجرت به این کشور دارد؟ شما پس از دریافت اقامت دائم کانادا، می توان گفت از تمامی حقوق شهروندی کشور کانادا جز موارد محدودی مانند حق رای به طور کامل برخوردار خواهید شد.

برنامه های مختلف مهاجرت به کانادا، از جمله اقامت تحصیلی همانطور که اشاره شد، امکان اخذ اقامت دائم کانادا را برای شما مهیا می کنند. برنامه های اکسپرس اینتری، نیروی متخصص، خوداشتغالی، سرمایه گذاری و... از جمله مهم ترین گزینه هایی هستند که اقامت دائم کانادا را برای شما به ارمغان می آورند.

نکات حفظ و تمدید اقامت کانادا

پس از اخذ اقامت دائم کانادا، لازم است که برخی قوانین را برای امکان دریافت تمدید کارت اقامت خود رعایت کنید. از جمله مهم ترین آن ها، حضور حداقل 2 سال در خاک کانادا، طی 5 سال اول ورود به این کشور است. البته، پیوسته بودن مدت دو سال حضور فیزیکی شما، ضروری نیست و می تواند غیر پیوسته باشد.

دریافت پاسپورت (شهروندی) کانادا

فراموش نکنید، حتی داشتن کارت اقامت دائم، برخی محدودیت هایی را به همراه خواهد داشت. برای داشتن خیالی آسوده از هر نظر، لازم است که پاسپورت کانادا یا همان شهروندی این کشور را دریافت کنید. با دریافت پاسپورت کانادا، علاوه بر حاشیه امنی که برای شما ایجاد می شود، می توان گفت که هیچ شرایط محدود کننده برای شما، وجود نخواهد داشت؛ از جمله مهم ترین آن ها، می توان به نبود محدودیت برای خروج از خاک کانادا اشاره کرد.

اصلی ترین نکته برای دریافت پاسپورت کانادا

در زمان اقدام به دریافت پاسپورت کانادا، لازم است که در 5 سال گذشته، حداقل 3 را در این کشور گذرانده باشید؛ در این صورت امکان دریافت پاسپورت کانادا برای شما فراهم خواهد بود.

نتیجه مهم!!!

راه های مختلفی برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت و شهروندی این کشور وجود دارد. پیشنهاد ما، تحقیق دقیق و جامع در خصوص روش های مختلف مهاجرت به این کشور می باشد. البته در این راه، دریافت مشاوره های به روز و قابل اعتماد اهمیت ویژه ایی دارند. به همین منظور در متن این مقاله (متن های بالا) می توانید با کلیک روی کلمات مهاجرت کانادا، مهاجرت تحصیلی و اقامت کانادا به معتبر ترین منابع در خصوص مهاجرت به کشور کانادا دسترسی پیدا کنید.

سوالات پرتکرار در خصوص مهاجرت و یا اخذ اقامت کانادا

نخستین گام برای مهاجرت به کانادا چیست؟

اولین مرحله پیش روی شما، شناخت دقیق روش های مختلف مهاجرت به کانادا می باشد. در قسمت های مختلف بالا، علاوه بر معرفی روش های مختلف مهاجرت به کانادا، از جمله مهاجرت تحصیلی، با کلیک بر عبارت  «مهاجرت کانادا» از شیوه ها مهاجرت و دریافت مشاوره های رایگان در این خصوص بهره مند شوید.

هزینه زندگی در کشور کانادا چقدر است؟

به طور متوسط هزینه یک زندگی با کیفیت نرمال و مناسب، سالانه بین 10 تا 12 هزار دلار کانادا می باشد.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چگونه است؟

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، لازم است شما از یکی از مدارس، کالج ها و به طور کلی مراکز علمی آموزشی این کشور پذیرش دریافت کنید. در خصوص اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما روی کلمه مهاجرت تحصیلی در داخل متن کلیک کرده و تمام اطلاعات و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مهم ترین نکات در خصوص اخذ اقامت دائم کانادا چیست؟

در ابتدا مهم ترین روش هایی که ایرانیان می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند را بررسی کنید و از آن ها مطلع باشد. از جمله مهم ترین گزینه ها، برای دریافت اقامت کانادا می توان به مواردی نظیر تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و... اشاره کرد.

مدت زمان دریافت اقامت کانادا چقدر است؟

مدت زمان دریافت اقدامت دائم کانادا کاملا مرتبط با روش مهاجرت شما به این کشور می باشد.

انتها رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل