بازدید 36276

استان البرز وارد پیک دوم کرونا شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اعلام اینکه وارد پیک دوم کرونا شده‌ایم، گفت: آمار بستری و مرگ و میر در حال افزایش است.
کد خبر: ۹۸۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 19 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، دکتر حسن اینانلو ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان البرز وارد پیک دوم بیماری کرونا شده است، گفت: متأسفانه آمار بستری و مرگ و میر رو به افزایش جدی است.

وی با تاکید بر اینکه کنترل پیک دوم به مراتب سخت‌تر است، گفت: توان و انرژی مردم برای مقابله با بیماری تحلیل رفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه اختیارات استانی ما مثل پیک اول نیست، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان روزانه تغییرات این بیماری را به دقت رصد می‌کند.

دکتر اینانلو در بخش دیگری تعداد کل بستری (قطعی، محتمل و مشکوک) در استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا را هشت هزار و ۲۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نیز ۲۷۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی تعداد کل افرادی که از ابتدا تاکنون از بیمارستان‌های استان ترخیص شده اند را هفت هزار و ۵۶۳ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد کل فوتی‌ها نیز ۳۸۲ نفر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تعداد کل موارد مثبت در استان از ابتدا تاکنون را چهار هزار و ۵۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته نیز ۹۴ نفر بوده است.

دکتر اینانلو همچنین تعداد فوتی ۲۴ ساعت گذشته را یک نفر اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر در استان البرز بستری شده اند.

وی همچنین تعداد موارد ترخیص شده از بیمارستان‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۳۳ نفر اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر