بازدید 7260

فتحی: خائن کسی است که با ۴۰هزارتومان و صد کیلو برنج به تیم دیگری رفت

کد خبر: ۹۸۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 15 June 2020

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت که حقوق او در این باشگاه حدود هشت میلیون تومان بوده است. او همچنین پاسخ صحبت‌های علی جباری را داد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی درباره مصاحبه پیشکسوتان باشگاه استقلال از جمله علی جباری علیه خودش گفت: همه کسانی که در استقلال مدیریت کردند، به اندازه بضاعت خود زحمت کشیدند. من هم در هفت ماهی که از باشگاه خارج شدم، علیه کسی صحبت نکردم، اما پیشکسوتان را علیه من تحریک کردند. فتحی به این دلیل خیانت کرده که پس از چهار سال، تیم را در صدر جدول تحویل داد و رفت. فتحی به این دلیل به خیانت متهم می‌شود که به گواهی دوست و دشمن، بهترین مربی ایران را با کمترین دستمزد آورده است.

وی با اشاره به شایعه حقوق ۲۵ میلیون تومانی خود در استقلال تصریح کرد: با این دروغ، هواداران را علیه من تحریک کردند و دوستان که می‌خواستند دریافتی خود را توجیه کنند، دوبرابر رقم را به من نسبت دادند. حقوق ماهیانه من کمتر از ۱۰ میلیون تومان و ۸ میلیون و خُرده‌ای بوده است. سعادتمند با علم به این موضوع چنین حرفی (حقوق ۲۵ میلیون تومانی) زده است. منزوی درباره این اظهار نظر عذرخواهی کرد، اما خودشان (سعادتمند) به خاطر تشویش اذهان عمومی، شهامت گفتن اشتباه را ندارند. من طرح دعوی کردم و باید فیش حقوقی‌ام را بیاورند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا دست‌های پشت پرده در این اظهار نظر‌ها نقش دارند یا خیر، عنوان کرد: دقیقاً. مگر می‌شود ۱۰ هفته متوالی ببریم و به فتحی فحش بدهند؟ استقلال بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کرد، اما به من توهین می‌شد. می‌گفتند در اصفهان قرار است مقابل هتل به تو توهین شود، به یکسری افراد مبلغ مشخصی بده یا فلان کار را کن که این اتفاق نیفتد، اما این پیشنهاد را نپذیرفتم. می‌گفتند در ورزشگاه آزادی روی فلان سکو به تو توهین خواهد شد. من گفتم هر کاری می‌خواهید انجام دهید.

«به آن‌ها گفتم فتحی مطابق نوای سکو‌ها پیش نمی‌رود و کارش را انجام می‌دهد.»، فتحی که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفتگو می‌کرد، ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: تیمی که می‌بازد، هوادارانش ناراحت می‌شوند، اما مگر می‌شود پنج گل به صنعت نفت بزنیم و به فتحی توهین شود؟ کسانی خط می‌دادند که دنبال آمدن به استقلال و صندلی بودند. این دوستان از سادگی جباری استفاده و مرا به خیانت متهم کردند.

وی افزود: کسی به استقلال خیانت کرد که در ازای ۴۰ هزار تومان به راه‌آهن رفت و مقابل استقلال، دستش را مشت کرد. کسی خیانت کرده که با ۴۰ هزار تومان و صد کیلو برنج به تیم دیگری می‌رود. کسی خیانت می‌کند که به اسطوره‌های باشگاه از جمله ناصر حجازی توهین می‌کند، عکس او را از اتاقش پایین می‌آورد و می‌گوید آن را پاره کنید. جباری مقابل مربی تیم پیشکسوتان استقلال عکس حجازی را پایین آورد و گفت او در شهباز بازی کرده و غلامحسین مظلومی، منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی شاهینی هستند. همه چیز را به من نسبت دادند و حتی کم بود بگویند کرونا هم کار فتحی بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل