بازدید 13549
۲
تا ۱۰ روز آینده صادر می‌شود

رای سرنوشت‌ساز پرونده ویلموتس در اوج دعوای فوتبال

اگر حق با ویلموتس باشد و فدراسیون با خطای در قرارداد این مبلغ ارزی را بدهکار شود، باید پرونده مدیرانی که دچار این لغزش و اشتباه عجیب شدند، بسته شده دانست و آنها باید به سازمان بازرسی و نهاد نظارتی و قضایی پاسخگو باشند
کد خبر: ۹۸۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 14 June 2020

با کشمکشی که میان دو جریان درونی فدراسیون فوتبال بر سر نشستن کفاشیان بر صندلی سرپرستی یا بازگشت تاج به ریاست در گرفته، به نظر می رسد حکم پرونده ویلموتس بسیار تعیین کننده باشد. 

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شود به احتمال فراوان تا 10 روز آینده رای فیفا درباره پرونده ایران و ویلموتس صادر می‌شود.

 فیفا بعد از دریافت لایحه دفاعیه ایران و مارک ویلموتس، بررسی پرونده را آغاز کرده است. در حال حاضر پرونده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال است. اینکه دقیقا چه روزی رای صادر شود مشخص نیست ولی به احتمال فراوان تا 10 روز آینده این اتفاق رخ می‌دهد. ویلموتس و دستیارانش درخواست غرامتی حدود 8 میلیون یورویی کرده‌اند و همه امیدوار هستند در این پرونده فدراسیون فوتبال برنده باشد.

اگر حق با ویلموتس باشد و فدراسیون با خطای در قرارداد این مبلغ ارزی را بدهکار شود، باید پرونده مدیرانی که دچار این لغزش و اشتباه عجیب شدند، بسته شده دانست و آنها باید به سازمان بازرسی و نهاد نظارتی و قضایی پاسخگو باشند و دیگر ادعایی برای باقی ماندن در پست فدراسیون نخواهند داشت اما اگر رای فیفا به طور کامل به سود فدراسیون ایران صادر شود و ادعای ویلموتس رد شود، تازه باید به دلیل امضای چنین قرارداد نجومی با یک مربی درجه دو و سه اروپایی پرداخت. هر چند این رای می تواند موضع طرفداران تاج در هیات رییسه را تقویت کند.

رای سرنوشت‌ساز پرونده ویلموتس در دعوای داخلی فدراسیون

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نه تاج و نه کفاشیان.
من به عنوان یک ایرانی عاشق وطن و عشق فوتبال دوست دارم این فوتبال دلال پرور و فساد خیز تعلیق شود. و دوباره ازصفر به دست متخصصین و استخوان خرد کرده های فوتبال بنا شود.
و یک نکته به ذهنم رسید حالا که فیفا هر چند یک بار فوتبال ایران را به تعلیق تهدید می کند به خاطر شائبه دولتی بودنش.
حتی اگر ایران محکوم شد در این پرونده کسی حق ندارد از بیت المال خسارت بدهد. بلکه با استدلال فیفا که تاج بازنشست شده را حمایت کرد بازنشست نشود تا به کمک تشکری و سلطانیفر این شیرین را بکارند حال خود این سه نفر از جیب مبارک خودشون خسارت به ویلموتس مربی درجه n پرداخت کنند. حالا اگه فیفا خواست دوباره از تاج حمایت کنه ما حسود نیستیم ولی حق ندارد یک قرون از طلبهای ایران در فیفا برای این معاهده ننگین پرداخت نماید.
لطفا مجلس و قوه قضائیه در حوزه قراردادهای مربیان و بازیکن های خارجی به داد مردم و بیت المال برسند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی