بازدید 14016
۷

«بیرانوند» ممنوع‌الخروج شد!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که قصد داشت بامداد امروز راهی بلژیک شود، موفق به انجام این سفر نشد.
کد خبر: ۹۸۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 14 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند که باید برای شرکت در تست‌های تیم بلژیکی از مدت‌ها قبل راهی این کشور می‌شد، بالاخره بلیت رفت را برای بامداد امروز یکشنبه فراهم کرد اما با وجود حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) اجازه پرواز به وی داده نشد.

در این مورد گفته می‌شود شرایط سخت اتحادیه اروپا برای ورود به کشورهای این قاره به خاطر ویروس کرونا، بیرانوند را ممنوع الخروج کرده و اجازه سفر به وی داده نشده است.

هنوز مشخص نیست این دروازه‌بان چه زمانی راهی بلژیک خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس است، با قراردادی سه ساله به تیم آنتورپ بلژیک پیوسته است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که بلژیک برای ورود خارجی در نظر گرفته است، در ماه های اخیر فرصت حضور در تست های این تیم را از دست داده است و مشخص نیست این مشکل چه زمانی حل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
بالاخره ممنوع الورود یا ممنوع الخروج
نمی دانم این پسر مغزش کار نمی کند آبروی ایران را می برد. یکی از استادان علوم سیاسی بلیت لندن را گرفته بود و دو روز قبل در لندن بمب گذاری شده بود و من به ایشان گفتم انگلیس اجازه نمی دهد در چنین موقعیت امنیتی شما بروید. بهر حال رفت برگرداندند.
تابی خبر را چرا وارونه می نویسید! بابا خودتون میگید به خاطر سخت گیری اتحادیه اروپا نتوانسته پرواز کنه، ولی در تیتر می نویسید ممنوع الخروج! انگار باز هم کشور ایران مقصر کنسل شدن پرواز آقا بیرانوند بوده!.
کلا ایران و مردم ایران مقصرند!
چه تیتر مزخرفیه شما انتخاب کردید!!
ممنون الخروج شدن با اینکه اتحادیه اروپا ایشون رو ممنوع الورود کرده 2 موضوع کاملا متفاوته
این چیزی بود که از قبل مشخص بود و حتی خبرنگاران به بیرانوند هشدار داده بودند اما باشگاه حرفه ای پرسپولیس سرش زیر برف بود
نویسنده بی دقت عزیز ! ایشون الان ممنوع الخروج نشده ! ممنوع الورود به بلژیکه !
تیتر این خبر خیلی عجیب است. ایشان شاید ممنوع الورود به بلژیک باشد ولی ممنوع الخروج نیست. ممنوع الخروج یعنی اینکه دولت ایران به ایشان اجازه خروج نمیدهد . لطفا در انتخاب تیتر دقت فرمایید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی