بازدید 11891
۱

مهار آتش‌ در نخیلات عسلویه

مدیر بحران استانداری بوشهر گفت: ظهر روز جمعه ۲۳ خردادماه نخلستان روستای بساتین در شهرستان عسلویه دچار آتش سوزی شد.
کد خبر: ۹۸۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 13 June 2020

به گزارش «تابناک»، جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: آتش مذکور طی حدود ۲ ساعت، توسط نیروهای مردمی و گروه امداد مهار شد که متاسفانه در این حادثه حدود ۶۰ تا ۶۵ اصله نخل دچار سوختگی شدند.

وی ادامه داد: بخشی از این آتش سوزی ها بر اثر بی احتیاطی است و به جز حادثه کوه سیاه دشتستان با عاملیت وقوع صاعقه بقیه حوادث عامل انسانی داشته است. در زمین‌های کشاورزی نیز کشاورزان و افراد محلی گاهاً علوفه و باقیمانده محصول را آتش می‌زنند که به دلیل عدم کنترل و مدیریت گسترش یافته و ممکن است خاموش شدن آن ساعت‌ها طول بکشد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت مدیریت شرایط خاطرنشان کرد: مردم باید حفاظت و رعایت را مدنظر داشته باشند و موارد ایمنی را با دقت به کار بگیرند تا از وقوع حوادث این چنینی جلوگیری شود.

مدیر بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: دستگاه های متولی پای کار هستند، جلسات ستاد مدیریت بحران همه شهرستان‌ها با دستور کار آتش‌سوزی تشکیل شده و برخورد لازم با عوامل رخداد آتش‌سوزی‌ها صورت می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقا جان این معلوم که این همه آتش سوزی همزمان یه خرابکاری امنیتی هستش. مسلما باید نیروهای اطلاعاتی به طور گسترده ورود کنن. از اطلاعات مردمی هم غافل نشین. از مردم هم کمک بگیرین. آدمهای محلی غریبه ها رو خوب میشناسن.ممکنه بتونن خیلی کمک کنن. خلاصه بجنبین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر