بازدید 12258
۳

جریمه ۵۰ میلیونی برای رئیس‌شورای‌شهر خرمشهر!

رئیس شورای شهر خرمشهر به دلیل عدم حضور در کلاس تدریس و دریافت حقوق از آموزش و پرورش ۵۰ میلیون تومان جریمه شد.
کد خبر: ۹۸۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 12 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس ، امروز خبری مبنی بر جریمه ۵۰ میلیون تومانی برای موسی مطوری جزیره رئیس شورای شهر خرمشهر در فضای مجازی منتشر شد. علت این جریمه عدم حضور مطوری‌جزیره در کلاس درس با وجود ابلاغ و دریافت حقوق از آموزش و پرورش عنوان شده است.

موسی مطوری جزیره در گفتگو با خبرنگار فارس در این رابطه، اظهار کرد: طبق محاسبه‌های صورت گرفته در این چندسال به دلیل عدم حضور در کلاس تدریس جریمه ۵۰ میلیونی به بنده اطلاع داده شده است.

روز‌هایی را که من در کلاس درس حضور پیدا نمی‌کردم، در جلسات شورای شهر یا دیگر جلسات و ماموریت‌ها بودم. اینکه گفته می‌شود بنده از عمد حضور پیدا نمی‌کردم، نادرست است.

متاسفانه برخی افراد به دنبال این هستند که از این موضوع سوءاستفاده سیاسی کنند در حالی که این حکم هنوز قطعی نیست و بنده توضیحات و اسناد خود را پیگیری لازم تحویل داده‌ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
برادر عزیر اول وظیفه معلمی بعد شورای شهر.هرچند احتمالا درآمد شورا بهتره
جای تاسف عمیق داره چنین ادمی اولا معلم بوده ثانیا منتخب مردم خرمشهر شده ما خودمون تو این سیستم کار کردیم.فکر نمیکرده لو بره.ابلاغ براش زدن سرکلاس که نمیرفته حقوق هم میگرفته جز سابقه خدمتش هم محسوب میشده.جالبه الان میگه تمام این مدت همش جلسه وماموریت بوده.
مگر برای شرکت در جلسات شورا، حق جلسه و حقوق جدا نمیگیری که همزمان از آموزش پرورش هم برای کار نکرده حقوق میگرفتی؟ اینکه ازت سوال بشه چرا از دو جا حقوق میگیری سوء استفاده سیاسی است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست