بازدید 38234
فوتونیوز:

پیشنهاد یک نماینده مجلس: یکی از خیابانهای تهران را به نام «جورج فلوید» نامگذاری کنید/کنایه‌های روحانی به خودروسازان: اگر صادرات نداشته باشیم به روزگار خودروسازان دچار می شویم

کنایه‌های روحانی به خودروسازان: اگر صادرات نداشته باشیم به روزگار خودروسازان دچار می شویم. اگر خودروسازان ما ۳۰ درصد از تولیدات خود را صادر کنند، مجبور می‌شوند هم کیفیت را بالا ببرند، هم قیمت را کاهش دهند.
کد خبر: ۹۸۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 11 June 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۰۵
انتشار یافته: ۱۶
خودروسازا که وضعشون خوبه.عین یه بچه معلول چهل ساله تا نق زده فشارش رو به مردم آوردید و بهش رسیدگی کردید.الان کارش به جایی رسیده که با کمال وقاحت محصول عقب مانده پر ایراد رو با قیمت و مشخصات نامعلوم و زمان نامشخص به مردم می اندازه و تازه تهدید به بیکار کردن کارگرا هم می کنه.
خدایا یعنی سوار شدن یه ماشین سالم و ایمن هم در طول زندگیمون باید آرزو باشه؟؟؟؟؟؟؟
یه 176 تا هم خیابون برای نامگذاری کنار بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
بخصوص برای آبانماهیا!!!++۸
وضع باید از این که هست بدتر بشه الان روز خوشی ماست...نماینده های کنگره تحریم ۱۱۱ صفحه ای برای ما تصویب میکنن اونوقت نماینده های ما فکر ختم قرآن و ازدواج اجباری و نامگذاری خیابون به اسم جورج فلویدن!!!!!!!حداقل میگفت اسم آسیه پناهی رو بذارن رو خیابون آدم نمیسوخت....کی میخواین این بازی هارو جمع کنین????
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
نوچه های احمدی نژاد درس خود را خوب حفطند!
چند روز پیش یک خودسوزی در کرمانشاه، امروز یا دیروز یک خودکشی در خوزستان، چند هفته پیش یک پیر زن بدون منزل و سرپناه، جملگی در بی پولی و فقر اشتراک داشتن.... آنوقت نام فلوید روی خیابانی در تهران! نماینده ، تو رفتی مجلس برای حل مشکل مردم ، نه اسم گذاری خیابان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
رفتن مجلس ❤️بفرستن
کارگر جوان در میدان نفتی یادآوران در پی «عدم دریافت حقوق» خود را حلق‌آویز کرد


بامداد روز چهارشنبه، ۲۱ خرداد، جوانی به نام عمران روشنی مقدم، خود را در تأسیسات نفتی میدان یادآوران در هویزه حلق‌آویز کرد.

خبرگزاری ایلنا با درج این خبر می‌نویسد که همکاران او علت خودکشی‌اش را دریافت نکردن حقوقش از شرکت پیمانکاری می‌دانند.

آنها می‌گویند حقوق کارگران پیمانکاری نفت ناچیز است و با تأخیر پرداخت می‌شود و ایلنا می‌نویسد اداره کار شهرستان هویزه نیز تأیید کرده است که این کارگران هنوز حقوق اردیبهشت‌ماه را نگرفته‌اند و قراردادهای آنها نیز نیازمند بازبینی است تا با اصول و قواعد کار تطابق داشته باشد.

بنابر این گزارش، کارگران این شرکت پیمانکاری پیش از این با اداره کار و مقامات مسئول تماس گرفته و خواستار احقاق حقوق شغلی خود از جمله در بحث قراردادهای شغلی شده بودند.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌است که مدیرکل این اداره دستور «بررسی و پیگیری جدی» این موضوع را صادر کرده‌ است.

با افزایش وخامت وضعیت اقتصادی بسیاری از شهروندان در ایران، خبرهایی مشابه در روزهای اخیر مخابره شده ‌است که از آن‌ جمله خودکشی مرد جوانی است که دو روز پیش از این، بیستم خرداد، در فرودگاه خمینی تهران روی داد.

به گزارش سایت خبری رکنا، بامداد آن روز، مرد جوانی در فرودگاه خمینی در طبقه دوم با صدای بلند شروع صحبت کرد و در حالی‌که کاغذهایی در دست داشت با عصبانیت آنها را در فضای سالن فرودگاه امام خمینی پخش کرد و خودش را از طبقه دوم و در برابر همه مردم به پایین انداخت.

بنا بر این گزارش این مرد که کارمندان یکی از ایرلاین‌ها بود چندی قبل از محل کارش اخراج شده و به خاطر اخراج شدنش دست به خودکشی در فرودگاه خمینی زده است.

دو روز پیش از آن، یک مجروح جنگ ایران و عراق که در مقابل بنیاد شهید کرمانشاه اقدام به خودسوزی کرده بود، ساعاتی پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه در نخستین واکنش به خودسوزی جهانگیر آزادی میان‌کوهی، جانباز کرمانشاهی، ادعا کرد که او «دارای اختلافات خانوادگی بوده»، سپس توضیح داد که وی «درخواست وام داشته و اگرچه نوبتش هم نرسیده بود اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود».

آقای آزادی دارای همسر و سه فرزند بوده و گفته می‌شود مبلغ وام مورد درخواست او «هشت میلیون تومان» بوده است.
آنوقت بگوئید چرا معوقات بانکها وصول نمیشود ؟؟؟ چون پول مردم است ونه پول نفت والا اوضاع فرق میکرد / کارخانه اگر درحال کار باشد و کارگر داشته باشد قطعا توان باز پرداخت بدهی بانک را دارد اما اگر تعطیل است واز اول هم کار چندانی نکرده است قطعا ملک آن کارخانه سه برابر رشد داشته است و اکنون که کارگر هم ندارد که کسی بیکار شود چرا نباید فروخته شود وپول بیت المال برگردد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
هیچ فکر کردی چرا اینجوری شده است؟
مال مردم را بجیب زدن با هر حیله ای مسلما تولید نیست!
این مجلس را تعطیل کنید حقوق نماینده جورج فلوید را بدهید به آن بیچاره ای که ازفقر خودش را حلق آویز کرد.
نمایننده مگه ما خودمون تو کشورمون کم قهرمان فداکار داریم شهدایسلامت که بیاین اسم یه سیاه پوست روبزاریم شما اگه راست میگید مسئولین دو روبچه هاتون رو بیارید ایران نه آمریکا زندگی کنند
این مجلس مایه شرم است .چون توان رسیدگی به وضعیت وخیم مملکت را ندارند به دنبال وقت گذرانی با پیشنهاد های بچگانه مانند نام گذاری خیابانی به اسم یک فرد که حتی از زندگی او و شخصیتش هیچ اطلاعی ندارند می گردند.
وای بر شما که حتی جانبازان هم خودسوزی می کنند.
جناب نماینده بجای فکر تعویض خیابان بهتر است که بفکر مردم ایران که با بی دریایتی مسئولین زیر فشارتورم وگرانی درحال خفه شدن هستند چاره ای بنمائید.
‏نام یکی از خیابان‌های تهران را به نام جورج فلوید تغییر دهید؛
و نام آن کارگر میدان نفتی که از شرمندگی خانواده، خود را "دار" زد از لیست رسیدگی حذف کنید

علی برکت الله...
خدا را شکر میکنم به هیچ نماینده ای رای ندادم

ولی با آتش رای بقیه تر و خشک داریم باهم می سوزیم

گناه ما چیست که ارزش رای خود را ارزان نمی فروشیم ؟!؟!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی