بازدید 17671

شاهدخت‌های نروژ هم به تظاهرات پیوستند

شاهدخت خاندان سلطنتی نروژ و دخترانش عکس‌هایی از خودشان در حالیکه به نشانه حمایت از جنبش ضدنژادپرستی "جان سیاهپوستان مهم است" زانو زده‌اند، در فضای مجازی منتشر کردند.
کد خبر: ۹۸۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 10 June 2020

شاهدخت‌های نروژ هم به تظاهرات پیوستند/عکس

به گزارش تابناک، خبرآنلاین به نقل از دیلی میل نوشت: مارتا لوئیز ۴۸ ساله، شاهدخت خاندان سلطنتی نروژ با انتشار تصویری از خود در حالیکه نوشته‌ای با مضمون "من متعهد به یادگیری، گوش کردن و عمل کردن هستم" در جنبش "اعتراض مجازی" به نژادپرستی شرکت کرد.

او در ادامه سه عکس دیگر از دخترانش مائود آنجلیکای ۱۷ ساله، لیا ایسادورای ۱۵ ساله و اما تالولاه ۱۳ ساله منتشر کرد که آنها نیز نوشته‌های اعتراضی با مضمون "جان سیاهپوستان مهم است" نگه داشته بودند.

        

   

او درکنار این تصاویر نوشت: اگرچه ما نمی‌توانیم امروز در محل اعتراضات در شهر اسلو به دلیل شیوع کروناویروس باشیم اما همچنان از همه شما که هر روز در جهان جانتان را به خاطر تغییر به خطر می اندازید حمایت می کنیم.

او نوشت: ما دل‌هایمان را از عشق پر می‌کنیم و می‌گذاریم که این عشق در جهان جریان یابد تا به این ترتیب بتوانیم از برادران و خواهران سیاهپوست خود  حمایت کنیم چون می‌دانیم که جان سیاهپوستان مهم است.

او ادامه داد: دیگر بس است. ما گوش می‌دهیم و یاد می‌گیریم تا بتوانیم تبدیل به بهترین همپیمانان خود شویم. و ما همچنین عمل می‌کنیم.

در یکی از عکس‌ها دختر بزرگ او مائود تبلتی با تصویر جورج فلوید که قتلش توسط پلیس اعتراضات را در سراسر جهان برانگیخت  در دست گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر