بازدید 15716
۱

علیرضا بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

کد خبر: ۹۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 10 June 2020

درحالی که قرار بود علیرضا بیرانوند، امروز (چهارشنبه) با پروازی غیرمستقیم راهی بلژیک شود اما سفر او لغو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، قرار بود علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تهران، امروز (چهارشنبه) برای انجام تست‌های پزشکی راهی بلژیک شود که این سفر لغو شد. به دلیل مشکلات بوجود آمده، بیرانوند قرار است در زمان دیگری راهی بلژیک شود. البته سرمربی تیم آنتورپ اعلام کرد این گلر تازه تیمش را تا پایان لیگ ایران نیاز ندارد و مجوز باقی ماندن او کنار سرخ ها را صادر کرد.

همچنین یحیی گل محمدی نیز مخالف سفر بیرانوند به بلژیک بود و سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواست تا مکاتبات لازم را با آنتورپ انجام دهند تا بیرانوند پس از انجام تست پزشکی به تهران بازگشته و پرسپولیس را همراهی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با آمدن یحیی گل محمدی به پرسپولیس ایشان در حالی که دروازبان دوم تیم عالی کار میکرد رادوشوویچ را نیمکت نشین و بیرانوند را به ترکیب بازگرداند که در مجموع بازیهایی که انجام داد اصلاً موفق نبود ! در حال حاضر هم آقای گل محمدی بر همان تصمیم قبلی اشان برای استفاده از بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس هستند تصمیمی که احتمالاً میتواند پرسپولیس را از یکه تازی بیاندازد چون بیرانوند نه از نظر روحی و نه از نظر فنی از روزهای خوبش خیلی فاصله دارد !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست