بازدید 22098

فهرست متهمانی که از کشور فرار کرده‌اند

لیستی از متهمان پرونده های اقتصادی که خبر متواری شدن آنها رسانه‌ای شد.
کد خبر: ۹۸۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 09 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، از میان متهمان فراری در جدول -که البته همه موارد را شامل نمی‌شود- متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی موسوم به پرونده تیمور عامری که ۱۰ نفر هستند و رابطه خانوادگی هم با هم دارند، گویا به یکی از کشورهای همسایه رفته‌اند که نام آن کشور مشخص نیست.

مرجان شیخ‌الاسلامی متهم معروف پرونده پتروشیمی گیت راهی کانادا شد و مهدی شریفی نیک نفس، دیگر متهم این پرونده نیز گویا به امارات رفته است.

رئیس قوه قضائیه دیروز با تأکید بر جدیت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‎های فساد اقتصادی به متهمان فراری این پرونده‎ها هشدار داد که احساس نکنند می‎توانند از چنگ عدالت بگریزند و دیر یا زود به دست عدالت سپرده خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۴
چشمتون روشن
همه باید اعدام بشن
تابناک عزیز، لطفا برآوردی تقریبی بفرمایید که این حضرات مجموعا چند میلیارد دلار با خود به تاراج برده اند...
چطوری ؟ اینها در ویلاهایشان و شرکت های تاسیس شده شان در کانادا و اروپا دارند کیف می کنند /شما هم که با کانادا رابطه ندارید چطوری می خواهید برشان گردانید؟ فکر کنم الان همه شان یک جشن خنده پارتی به ریش ملت ایران و قوه قضاییه گرفته اند و دارند غش غش می خندند.
تبریک بابت این همه توان و قدرت اطلاعاتی کشور
بهتر بود نسبت هر کدام با سران وقت خود را هم قید می کردید
بنظر من مشکل ایجاد شده برای این هموطنان شریف سوراخ ها و گپ های تعبیه شده در سیتم های نظارتی است.زمانی که سیستم دچار فساد سیستماتیک است این اتفاقات طبیعی است.ضمن اینکه بسیاری از این اتفاقات در سایه مدیریت مدیران ناکارامد ومسئله دار میباشد.این افراد هم یقینا" مهره های اصلی نیستند.
واقعا"فرارکرده اند
فهرست اونایی هم که فرارنکردند روهم بنویسید. مثل راننده شورلت
عنوانتان درست نیست. باید بنویسید "فهرست متهمانی که از کشور فراری داده شدند"
نیاز آذری اومد ایران. اگر کلک نزند.
بزرگ اختلاسگران جناب خاوری در لیست نیستند شاید تبرئه شده اند توسط همان های که مجوز خروج صادر کردند !!1
ای بابا اسم من توش نیست چرا؟ من 1 میلیون و هشتصد هزار تومان حقوق میگیرم قبلا با این پول میتوانستی چندین ویلای شمال بخری چرا سراغ من نمیان؟ من 5 میلیون وام میخواستم از بانگ بگیرم گفت سه چهار قسط عقب افتاده از وام 5 میلیونی قبلی داری بهم وام نداد منم شلوغش کردم و دادو بیداد و رئیس بانک گفت ازت شکایت میکنیم و یا اشتهاد محلی از کارمندان گرفتند و همه امضا کردند فکر کنم باید توی این روزها بیان سراغم دم در خونه و منو به اوین ببرند. ولی اسمم توی متهمین فراری نیست! آخه چرا؟
بسمه تعالی
قبلز فرار باید جلوشون گرفته میشدباارائه لیست فقط قصد تبرئه خودتان را دارید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار