بازدید 14889

تعیین قرار وثیقه یک میلیون دلاری برای قاتل جورج فلوید

منابع خبری از تعیین وثیقه «یک میلیون دلاری» برای قاتل «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی خبر دادند.
کد خبر: ۹۸۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶ 09 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌ها گزارش داده‌اند وثیقه افسر پلیس سفیدپوستی که یک مرد سیاه‌پوست را به قتل رساند به ۱.۲۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» قاضی پرونده جورج فلوید این تصمیم را امروز دوشنبه همزمان با حضور «درک چاوین» در اولین جلسه دادگاه گرفت.

به دنبال قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس شهر مینیاپولیس، شورای این شهر در ایالت مینه سوتا رای به انحلال ایستگاه‌های پلیس داد و خواستار انجام اصلاحات ساختاری و طراحی مجدد ساختار پلیس در این منطقه شد.

«لیزا بِندر» رئیس شورای شهر مینیاپولیس به سی ان ان گفت: ما متعهد به انحلال پلیس و بازسازی جامعه خود با یک مدل جدید برای تامین امنیت عمومی هستیم که بتواند به طور واقعی جامعه ما را امن نگه دارد.
تعیین قرار وثیقه یک میلیون دلاری برای قاتل جورج فلوید
پیش از این «جرمایا اِلیسون» عضو دیگر شورای شهر مینیاپولیس در صفحه توئیتر خود نوشته بود که قرار است با انحلال اداره پلیس این شهر، اصلاحاتی در برخی وظایف و عملکرد‌های نهاد امنیتی مینیاپولیس انجام شود.

پیشتر شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» با توجه به گزارش‌هایی که از پلیس شهر مینیاپولیس به دست آورده، گزارش داد پلیس مینیاپولیس سابقه بیهوش کردن افراد را داشته و از پنج سال گذشته ۴۴ بار افراد مختلف را با فشار بر گردن آن‌ها بیهوش کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل