بازدید 13007
۱

از مسئولان بابت تلاش برای آزادی بنده تشکر می‌کنم

مجید طاهری گفت: ما می‌خواستیم در زمینه پیشرفت دانش پزشکی کاری کنیم که متأسفانه امریکایی ها اتهام غیرمنصفانه‌ای به بنده زدند و من برای یکسال و ۶ ماه در زندان بودم.
کد خبر: ۹۸۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 08 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مجید طاهری پزشک ایرانی که صبح امروز (دوشنبه) وارد کشور شد، در بدو ورود و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با سلام خدمت همه ملت شریف ایران، به عنوان مهم‌ترین چیز باید ابتدا از دولت جمهوری اسلامی، مسئولین عزیز و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه محترم که در این خصوص بسیار زحمت کشیدند تشکر کنم.

وی ادامه داد: مسئولان ما ماه‌ها وقت گذاشتند تا بتوانند به من به‌عنوان یک پزشک ایرانی که به اتهام دور زدن تحریم آمریکا در موارد پزشکی در بازداشت بودم، کمک کنند.

دانشمند ایرانی آزاد شده از زندان‌های آمریکا گفت: بنده با زحمت مسئولان و کمک و لطف بزرگ خداوند از زندان آزاد شدم و از همه سپاسگزارم. بنده در حال کمک به گروه دانشگاه تهران برای ساختن واکسنی برای ویروسی بودیم که سبب ابتلای انسان‌ها به خصوص بانوان به سرطان می‌شود.

طاهری افزود: من با پژوهشگرانی در این رابطه آشنا شدم و دوست داشتم که کمکی به هموطنان و همنوعانمان به‌عنوان یک پزشک داشته باشم تا وظیفه حرفه‌ای، اخلاقی و ملی خودم را به جا بیاورم.

وی عنوان کرد: ما می‌خواستیم در زمینه سلامت ایرانیان و پیشرفت دانش پزشکی کاری کنیم که متأسفانه آنها اتهام غیرمنصفانه‌ای به بنده زدند و من برای یکسال و ۶ ماه در زندان بودم تا با کمک و پیگیری خداوند و تلاش مسئولان که لطف زیادی کردند، آزاد شدم و از آنها سپاسگزاری کرده و خود را مدیون آنها می‌دانم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بعضی وقتا از در دروازه داخل نمی روند و بعضی وقت ها هم از سوراخ سوزن عبور می کنند!!! دفت کردین بعضی شهروندان ایرانی خیلی خیلی خیلی مهمتر از بقیه شهروندان ایرانی هستند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار