بازدید 9926
میزبان باید پروتکل‌های بهداشتی AFC را بپذیرد

جزئیات زمان و شیوه برگزاری ادامه لیگ قهرمانان آسیا

زمان پیشنهادی برای آغاز مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) است. این زمان پیشنهادی از سوی تمام اعضا تایید شده و بدون شک دیدار‌ها در این موعد آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 07 June 2020

 خبرنگار سعودی درباره شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و زمان آغاز مسابقات عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم که ادامه این دیدار‌ها به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار می‌شود و تمام اعضای AFC با این پیشنهاد موافقت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، سلطان المهوس درباره شرایط میزبانی گفت: مهمترین نکته، پذیرفتن پروتکل‌های بهداشتی AFC است. هر کشوری که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن این پروتکل‌ها را بپذیرد و ورزشگاه‌های مناسب برای این بازی‌ها داشته باشد، میزبان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ می‌شود.

خبرنگار عربستانی درباره زمان آغاز لیگ قهرمانان و گمانه زنی‌ها عنوان کرد: زمان پیشنهادی برای آغاز مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) است. این زمان پیشنهادی از سوی تمام اعضا تایید شده و بدون شک دیدار‌ها در این موعد آغاز خواهد شد.

وی درباره سیستم برگزاری بازی‌ها گفت: با توجه به متمرکز شدن لیگ قهرمانان، این مسابقات به صورت تک بازی خواهد بود و مثل گذشته رفت و برگشتی برگزار نمی‌شود. فینال نیز قرار است به صورت تک بازی در منطقه غرب برگزار شود. قطر، امارات، ازبکستان و اردن ۴ گزینه مطرح شده برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر