بازدید 14168

واکنش معاون وزیر به افشاگری تاج در پرونده ویلموتس

کد خبر: ۹۸۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 06 June 2020

مهدی علی نژاد در مورد صحبت‌های مهدی تاج در خصوص معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: او مطلبی را عنوان کرده و در برخی رسانه‌‌ها سوء برداشت شده است و مطمئنم که منظور تاج هم این نبوده است. روزانه نامه‌های مختلفی از جاهای مختلف و افرادی که خود را صاحب ایده می‌دانند به وزارت ورزش واصل می‌شود. اینها با توجه به حوزه تخصصی که دارند به فدراسیون‌های مربوطه ارجاع داده می‌شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، معاون وزیر ورزش ادامه داد: این یک کار روتین، عادی و اداری است. نامه‌ای از انجمن فرهنگی ایران و هلند آمده بود که در آن مقطع سه مربی را پیشنهاد داده بود که مربیان خوبی هستند، وزیر ورزش نیز طبق همان روال عادی به فدراسیون فوتبال ارجاع داده بودند. حالا خود تاج هم گفت در آن نامه، ویلموتس سومین گزینه بوده است. نامه‌ای که انجمن فرهنگی ایران و هلند داده بود الزام آور نبود و می‌توانستند فرد دیگری را انتخاب کنند. تشخیص آن قطعا با فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه بوده و خودشان تصمیم گرفتند.  

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: این را به صراحت اعلام می‌کنم که فدراسیون‌های ما و هیات رئیسه و کمیته‌های فنی آنها هستند که در مورد انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی شان تصمیم می‌گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی