بازدید 11590

سارقان فروشگاه حسن آباد دستگیر شدند

کد خبر: ۹۸۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 06 June 2020

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد صبح امروز دستگیری ۳ سارق فروشگاه محدوده حسن آباد اشاره کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد جواد قربان زاده رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد گفت: اواخر هفته گذشته شکایتی مبنی بر سرقت اموال فروشگاهی معتبر در محدوده کلانتری طرح و رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که سارق یا سارقان با تخریب دیوار فروشگاه وارد آن شده و اموال از قبیل کیسه‌های برنج و زعفران سرقت کرده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات میدانی موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری تیبا که در تمامی صحنه‌های سرقت حضور داشت به دست بیاورند، افزود: پس از بررسی مشخصات خودرو و استعلام مشخصات خودرو از مرکز کنترل پلیس پایتخت راننده آن شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی محل سکونت راننده خودروی تیبا دستور دستگیری راننده و ورود به منزلش از مرجع قضائی اخذ شد، گفت: تیمی از ماموران روز چهارشنبه چهاردهم خرداده به محل سکونت راننده خودرو اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیس وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

کلانتر محله حسن آباد بیان داشت: در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال سرقتی از قبیل: برنج و زعفران کشف و متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت از فروشگاه با همدستی دو تن از دوستانش اعتراف کرد.

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی‌های اولیه اظهار کرد، با همدستانم در زندان آشنا شدم تصمیم گرفتیم پس از رهایی از زندان با هم همکاری داشته باشیم.

سرگرد قربان زاده با بیان اینکه در دو عملیات مستقل دیگر با دستور قضائی هر دو همدست راننده خودرو شناسایی و دستگیری شدند، افزود: متهمان با اعتراف صریح به جرم ارتکابی در خصوص شیوه سرقتشان اظهار داشتند، با استفاده از مغازه مجاور فروشگاه که تخلیه شده بود دیوار فروشگاه را تخریب و به راحتی وارد فروشگاه شدیم و کالا‌های فروشگاه را سرقت می‌کردیم.

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در پایان اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار