بازدید 13930

شایعه‌ای درباره عاملین آتش‌سوزی کوه خائیز

امروز خبری بر روی خروجی برخی از سایت‌های خبری قرار گرفت که عاملان آتش‌سوزی کوه خائیز با اخذ وثیقه آزاد شدند.
کد خبر: ۹۸۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 06 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در همین رابطه عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه آتش‌سوزی اظهار داشت: آتش‌سوزی از حوزه قضایی شهرستان بهبهان آغاز شد و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

دادستان شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است، اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می‌دهد.

وی در رابطه با دستگیری ۲ نفر متهم و آزادی به قید وثیقه اظهار داشت:با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار داشت، " شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده‌ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند اقدام می‌کنیم.

سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و افزود: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

لازم به ذکر است سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفای حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان