بازدید 384237

وقوع حادثه برای ۱۸ بچه در شهربازی توچال

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پیشگیری پایتخت از وقوع یک حادثه در قلعه بادی ایستگاه یکم توچال و مصدوم شدن ۵ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 04 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سعید آقایاری با اشاره به حادثه رخ‌داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است.

وی افزود: دقایقی قبل از وقوع حادثه ۱۸ بچه در این قلعه در حال بازی بودند که به علت وزش شدید باد سیم‌های مهارکننده این قلعه که به زمین وصل بودند قطع شده و موجب واژگونی و برگشتن قلعه بادی روی افراد می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پیشگیری پایتخت گفت: از این ۱۸ نفری که در سرسره بادی حضور داشتند ۵ نفر مصدوم می‌شوند که وضعیت یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک پسر ۵ ساله و یک زن ۳۶ ساله و دو کودک ۱۲ و۱۳ ساله مصدومان این حادثه بودند که حال پسر ۵ ساله وخیم گزارش شده است که در دقایق اولیه این حادثه با عوامل اورژانس هماهنگ شده که آنها در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند.

سرهنگ آقایاری گفت: ۴ نفر به صورت سرپایی درمان می‌شوند و یکی از کودکان که وضعیت مناسبی نداشته به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود.

وی در پایان گفت: متصدی این شهربازی بادی نیز برای بررسی بیشتر ابعاد تخلف و ایمن‌سازی محیط در کلانتری ۱۶۳ ولنجک به سر می‌برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
وقتی که شهرداری ها،،مجوزهارو رابطه ای و یا بارشوه های کلان به دست اشخاص میسپارند!
آخرش میشه همین!
آیاشهرداری ها استانداردهایی برای چنین کارهایی درنظرگرفته اند؟!
آیابیمه عمر وحوادث رابرای این قراردادهای صوری درنظرگرفته اند؟!
و خیلی آیاها وسوال های دیگر!!!
و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بنظر می رسد شهرداری ها در چنین زمینه هایی فاقد فرم چاپی هستند و پیمانکار
اصلا این مرکز چرا باز بوده؟ برای چی بچه های مردم رو تو این اوضاع کرونایی راه دادن؟ اگه پدر و مادرشون اینقدر درایت ندارن که بچه ای رو که اجازه مدرسه رفتن به دلیل کرونا رو نداره میارن مرکز تفریحی، مسئولیت دولت این وسط چی میشه؟ این چه توجیهی داره که مدرسه ها باز نیستن ولی مراکز تفریحی باز شدن.؟ بچه ها فقط تو مدرسه کرونا میگیرند آیا؟؟؟؟؟؟!!!!!
همین مورد در شریف آباد قزوین هم شاید اتفاق بیفتد. شهرداری ها افرادی را بکار می گیرند برای امور برقی که معتاد هستند. چون آنها حاضرند با حداقل پول کار را انجام دهند. و ماموران هم در این وسط چیزی می خورند. بنظرم بازرسی ها بابد قرارداد ها ببینند و آزمایش مواد از تمام افراد داشته باشند. هر شش ماه یکبار و سوابق قبلی فرد هم ضمیمه شود و در دفتر خانه یا پزشک تایید شود.
یعنی والدین در این شرایط کرونایی بچه ها را به شهربازی میبرند؟
اول باید این والدین نادان را محاکمه کرد، بعد مدیر شهربازی.
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
واویلا
اون بازرسی که میاد اونجا و یه جورایی چشم پوشی میکنن را باید اعدام کرد بعد اون صاحب اسباب بازیو!! اگه بچه خودشون هم بود همینجوری بی تفاوت بودن؟! آخه چرا ما برای جون آدمها آنقدر بی مسئولیتیم؟! اون دنیا چی میخواید جواب بدین؟!ماشاله اکثرشون هم همونایی هستن که محرم و... هئت میزنن و نذری میدن و حاج آقا حاج آقا میکنن!! بخدا خجالت اوره
برخی پیمانکاران افرادی را می آورند معتاد برای سیم کشی و برقی که پول اندک بدند برای تهیه مواد آنها. من خودم در محل خودمان برقکار معتاد می آد آنها را درست می کند و ناقص.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
پیشنهاد می شود برای هر شغلی سلامتی جسم و روان و نیز عدم اعتیاد در نظر گرفته شودحتی پیمانکاران و در طی زمان مثلا سالانه یا شش ماهه. همین کاری که در آلمان با کارگران خود دارد از قبیل وزن افراد شاغل.
این مجموعه تله کابین توچال برای بنیاد مستضعفانه و مسولین بی تدبیر اون اجازه دادن بدون اخذ مجوز بهره برداری صورت بگیره
مجموعه توچال معلق به بنیاد مستضعفانه نه شهرداری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی