بازدید 49673

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهاردهم خرداد/ هفتاد تن دیگر جان باختند / شمار جان باختگان از ۸ هزار و بهبودیافتگان از ۱۲۵ هزار تن گذشت

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۱۳۴ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی بستری هستند و حال عمومی ۲۵۵۷ تن از ایشان «نامساعد» گزارش شده است.
کد خبر: ۹۸۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 03 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان از ۱۶۰ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌ها، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۳۱۳۴ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است. با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ تن رسید.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۳ مورد بستری و دو هزار و ۶۴۱ مورد (معادل ۸۴ درصد از موارد جدید) از موارد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۰۱۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۲۵ هزار و ۲۰۶ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۵۵۷ تن از بیماران بستری از جمله افرادِ بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور افزود: تا کنون ۹۹۷ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت به انجام رسیده است. وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان‌های هرمزگان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۰ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۱.۱ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۰ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۸
خدایا شکر که شرمنده وجدان خود نیستیم. با تشکر از تابناک. چه اندازه هشدار دادیم در مورد کرونا امار سازی نکنید و شفاف باشید. کرونا که نرخ تورم و بیکاری نیست. کرونا با سلامت و جان ۸۵ میلیون ایرانی و اعتبار ملت و دولت و خودتان در دنیا مرتبط است. الان به خاطر عدم کنترل کشورهای دنیا و حتی همسایه ها و دوستان مانند عراق و ترکیه و چین و روسیه ورود ایرانیها را ممنوع کردند. می دانید چه اندازه بر روی اقتصاد و معیشت و اعتبار دولت تاثیر منفی دارد؟
پاسخ ها
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
فعلا که وضیعیت ایران از غربی های نژاد پرست شما بهتر اگه هم امار زیاد شده به خاطره اینکه مردم این روز ها مسائل بهداشتی رو رعایت نمی کنند واین هم در تمام کشور ها در حال اتفاق افتادن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اونوقت مرکز ۱۳ علمی کاربردی تهران اطلاعیه داده از شنبه بیاید سر کلاس!!!واقعا آدم حیرت میکنه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
به ۱۷۲۳. افرین. با ادبیات و منطق شما باز هم مفتخر شدم که اشتباه نکردم. اگر شما با این ادبیات این نظر را تایید می کردید باید به خودمون شک می کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خسته نباشی. ادم بی وجدان ، وجدان در نمی گیره. به تلاشت ادامه بده
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
به ۱۷:۲۳
بله بر اساس آمار سازی روی کاغذ از کل منظوه شمسی هم بهتره الان در همه کشورها رشد کرونا مهار شد الا اینجا برو سری به بشهت زهرای تهران بزن تا ببینی هر هفته چه تعداد قبر پر می شه بعد بیا اینجا دروغ های بی پایه و اساس و آمار مهندسی شده را مطرح کن.
در توجیه عدم شفافیت در ماههای گذشته می گویند چون تست نکردیم پس برای ما مسجل نبود و اعلام نکردیم. مثل اینکه مرکز امار و بانک مرکزی بگوید چون امار گران شدن اجناس را نگرفتیم پس تورم صفر بود. تا کی می خواهید با توجیه خودتان را بخواب بزنید. انهم پنج به یک.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
فعلا سرنوشت جرج فلوید و مظلومیت بزه کارانی که در راامریکا فروشگاههای کفش و ...را برای اعتزاض به نژاد پرستی غارت می کنند مهم تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
ناشناس ۱۵۲۲ مثل کسایی که پمپ بنزین ها و بانک ها رو غارت می کردند و آتیش میزدند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
به 2006 خوب جرج قلوید سو پیشیه داشته و هم حین دادن پول تقلبی با پلیس درگیر شده و دستپگیر شده و در کشوری که میزان بیماری 3.2 درصد است و دهها میلوین سیاه پوست زجمتکش شرفاتمدانه کار می کنند اقلیتی به ظارهر مخالف نژاد پرستی به فروشگاهها حمله و ان را غارت کردند. اقای وزیر کشور بفرمایند گه چند نفر از دستگیر شدکان و قربانیان ابان سو پیشینه داشتند و فارغ التحصیل دانشگاه یا دانشچو نبودند و در کار خلاف و دزدی و استکناس تقلبی بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
طبق فیلمهای بدست آمده از دوربینهای وداربسته ، کسانیکه بانکها و پمپ بنزینهارو آتیش زدند آتش به اختیاران مواجب بگیری بودند که آتش سوزیهارو ایجاد کردند که زمینه حمله نیروهای امنیتی با سلاح گرم را فراهم کنند. در همان فیلمها نیروهای امنیتی با لیاس حفاظتی از سرتا پا و باتوم بدست ، شیشه موبایل فروشیها رو شکستند و موبایلها کرانقیمت را برداشته در جیب بغل میگذاشتند.
کشورهای اروپایی نتیجه مقابله علمی و با برنامه خود را در برابر ویروس دیدند و تعداد مرگ ها و مبتلایان در حال صفر شدن است و ما هم وضعیتمان هر روز بدتر از دیروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
چون ما بجز ادعا ، هیچ ویژگی دیگری نداریم
برای چی باز روند افزایشی شده. چی کار باید کرد. مسئولین چه برنامه‌ای دارند؟ آیا مرگ با کرونا عادی شده و باید اون رو مثل یک پدیده روزمره پذیرفت؟ آیا مرگ هم دیگه حالت روزمرگی داره؟ مانند خیلی چیزهای دیگه که از دست دادیم و برامون روزمره شده؟
افزایش تعداد بهبود یافتگان افتخار نداره، چون افزایش تعداد بهبود یافتگان به منزله افزایش مبتلایانه. یعنی هر چی تعداد مبتلایان بیشتر باشه، تعداد بهبود یافتگان و همچنین تعداد درگذشتگان هم طبیعتاً بیشتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اقا بهبود چی کشک چی .هر کسی مراجعه میکنه بیمارستان گاها تست گرفته نمیشه میگن برو خونه استراحت کن بعد اینا این بیمارو جز بهبود یافتگان میارن .یکی از اقوام با سرفه های خشک و تب مراجعه کرده بیمارستان بعد گفتن انفولانزا داری برو خونه استراحت کن .اینم دوره افتاده داره همه جا میره .اخه این موقع سال انفولانزا
کیانوش
در کره و ژاپن و هلند و سوئیس و اسپانیا و ... که بیماری کنترل شد کسی منتظر دعای خیر و الطاف حق نشد.
مبارزه با این بیماری مدیریت و مردم تاکتیک پذیر میخواهد که ما نداریم
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
یاشاسین! حرف حق جواب نداره.
ماسک در صورت استفاده نادرست عامل انتقال است بسیاری از مردمی که ماسک می زنند بیشتر به صورت خود دست می زنند و مداوم با دست خود ماسک را جابجا می کنند و یا چندین نوبت بدون تعویض و بدون شستشو استفاده می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
این دلیل عدم مفید بودن ماسک نبست بلکه نشان از عدم اموزش است. اگر این درست بود کتدر بهداشتی که در شیفتهای ۸ ساعته یا ۱۲ ساعته یک لحظه ماسک را از صورت خود دور نمیکنند اشنباه می کنند که ماسک می زنند. اینها از بدهیهات است. عجیب تست که هنوز در مورد لزوم ماسک بحث می شود
ناشناس
| France |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مورد دیگه سیستم خنک کننده و پنجره های بسته هست چه در ساختمان و چه در اتوبوس های بی آر تی. وقتی هم که شیشه اتوبوس را باز می کنی با اعتراض مسافران دیگه رویرو می شی که هوا گرمه و یا با اعتراض راننده که شیشه هارو ببندید موتور اتوبوس داغ می کنه!!!
به نظرم باید این کارها رو انجام بدیم؛ چون این بیماری دوباره داره اوج میگیره و خطرناک هست. تابستون که این وضع هست وای به حال پاییز و زمستون. کار رو نمیشه تعطیل کرد ولی حداقل این کارها رو میشه انجام داد.
- تا اطلاع ثانوی در هر تعطیلی (جمعه‌ها یا تعطیلات دیگر) راه‌های بین شهری برای جلوگیری از مسافرت غیرضروری بسته شود.
- مدارس و دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند و به صورت مجازی و تلویزیونی تدریس صورت پذیرد.
- اماکن متبرکه و مقدس و مساجد تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.
- تردد در وسایل نقلیه عمومی حتما با ماسک انجام شود و طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی لغو شود.
- تمام رشته‌های ورزشی داخل سالن تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.
- برای محرومین اسپری ضدعفونی کننده دست و ماسک هر ماه توزیع شود.
- رستورانها تا اطلاع ثانوی فقط با پیک غذا را ارسال کنن و فقط بیرون‌بر فعالیت داشته باشند.
- در هر مکان در فضای باز که فاصله افراد کمتر از ۱ متر میشود (مانند بازار) استفاده از ماسک الزامی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
انجام این کارها دولت میخواهد .در کشورهایی مثل ایران و سومالی که دولت ندارند امکان انجام توسط مردم نیست.الان ببینید غیر از کرونا که کاملا رها شده جنگلهای لرستان مدتهاست در حال سوختن است اما شیخ حسن و تیمش در حال گرفتن شب هفت برای جورج فلوید هستند
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
ناشناس 15:44
اینکه میفرمایید شب هفت برای جورج فلوید دلیلش اینه که در استراتژی جدید ما بعد از رسیدگی به مشکلات برادران و خواهران غزه ای و فلسطینی و عراقی و لبنانی و افغانی و یمنی و سومالی و ونزوالایی و حل مشکلات این بزرگواران حالا نوبت مستضعفان آمریکا هست که باید مشکل آنها را هم حل کنیم و چون جناب جورج فلوید از مستضعفان آمریکای زورگوست باید هم برای ایشون شب
هفت بگیریم تا چشم دشمنان ما کور بشه.اخیرا شدیدا عاشق مستضعفان آمریکا شدیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
دولت که مقصره ولی خب مردمم که همچی علیه السلام نیستن .ما تو اداره با هزینه شخصی خودمون پلاستیک زدیم و یه کاغذ بزرگم زدیم که ورود به داخل پلاستیک ممنوعه ولی کو گوش شنوا نه ماسک میزنن و نه رعایتی هست .خودم دیدم طرف از ابسردکن اداره دهنشو به شیر چسبونده بود اب میخورد.
کشورهایی که توانستند بیماری را کنترل کنند اجازه ورود اتباع کشورهایی که با بیماری مبارزه نکرده اند در اینده نخواهند داد و این روند از هم اکنون اغاز شده است
با سلام از تعداد افرادی که بستری شدند و بهبود پیدا می کنند و از بیمازستان ترخیص می شوند هم لطفا بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
سایت ورلد میترز گذاشته
تراکم جمعیت در حمل و نقل عمومی یکی از عوامل اصلی انتقال بیماری است متاسفانه کمبود اتوبوس و واگن مترو به حدی است که امکان مسافر گیری کم غیر ممکن است و در صورت کم کردن مسافرگیری تراکم جمعیت در ایستگاه ها افزایش می یابد
فقط 21,073 تست در 24 ساعت گذشته انجام شده است! مطابق سایت بروز شده worldometers در 11 کشور با بالاترین درگیری کرونا، تعداد تست ها به نسبت هر 1 میلیون نفر جمعیت در ایران با فاصله زیاد از 8 کشور کمتر است، با اینکه شیوع بیماری در همه آنها خیلی پس از ایران اوج گرفت.

هندوستان: 2,976
برزیل: 4,378
ایران: 11,631
ترکیه: 24,957
پِرو: 33,176
آلمان: 47,192
آمریکا: 56,228
ایتالیا: 65,527
انگلستان: 68,011
روسیه: 78,298
اسپانیا: 86,921

همه کشورهایی که نهایتاً توانستند این پاندمی را تا حدی مهار کنند تعداد زیادی تست انجام دادند و فرایند بیماریابی و ردگیری تماس را اجرا کردند. در ایران هم معاون وزارت بهداشت گفت که تعداد تستها باید 10 برابر شود. لطفاً بگویند که کی 10 برابر، یا حتی اقلاً 5 برابر می شود؟ با این تعداد کم تستهای روزانه مقابله با کووید-19 در تاریکی انجام می شود چون وضعیت شیوع آن قابل رسد نیست.
اینطوری که داره پیش میره همین روزها از اوج اولیه هم فراتر میرویم و این یعنی که همه چیز ول شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اوج موج اول را که پری روز رد کردیم! خوابی؟ الان 3134 است!
از اون بشقاب کرونایاب چه خبر؟ کجاست چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
فعلا جرج فلوید مهمتر است. البامی نشین!!
همین کشورهای اروپایی را که تا دو سه ماه پیش بابت کرونا به سخره می گرفتیم الان آمار مرگ و میرشان به صفر رسیده و نهایتا روزی حداکثرحدود ۴۰۰ نفر مبتلا می شوند. مثل اسپانیا و ایتالیا. ولی ما دوباره برگشتیم به اول خط. البته مردم اروپا خودشان را مثل مردم ما در برابر کرونا به بی خیالی بی مبالاتی نزده اند.
الان بچه من کلاس 9 باید بره تو این وضعیت امتحان بده؟ همش میگن پروتوکل بهداشتی!!! توی همون مدرسه بچها ماسک نمیزنند دارند با جان بچه ها بازی میکنند
وقتی مسئولی صحبت از امکان باز شدن مدارس قبل از مهرماه میکند نشان از عدم اگاهی از شرایط موجود است
ما رکورد زدیم رکورد میزنیم و رکورد خواهیم زد
پس از چند ماه در. پایتخت هنوز در مراکز درمانی جواب تست بیماران حداقل سه چها ر روز طول میکشه تا بیاد یعنی هنوز مدیریت درستی در این زمینه وجود نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مهم اینه که ما به آلمان کیت صادر کردیم
مبارکه
تنها کشور دنیا شدیم که نمودار کرونای اون دو قله پیدا کرده !
باز کردن مدارس و دانشگاه ها حتی در تابستان برابر است با وقوع فاجعه

دولت دیگه در این یک مورد نباید با جان مردم بازی کنه
وضع خوب نیست
تا کی باید چوب تصمیمات غلط را بخوریم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مساوی است با نسل کشی.
قله قله شده نمودار...، توی همه چی خرابکاری می کنیم ما
حالا اگه راست میگید بیاید پز بدید و شرایط خودتون رو با اروپا مقایسه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خواهند گفت که امار اروپا و کره و ژاپن و ....دروغه و ففط امار ما ۵ به یک دقیقه. سفرای اروپایی که مانند سفیر چین نبستند که با یک اخم او نظر مهندس کیانوش اصلاح شد
بازم آمار افزایشی شد
یعنی میشه
یه روز بیاد
بگید کرونا رفت
همش مرگ و میر و تعداد بالای مبتلاها
و مقصر اصلی هم مردم بیچاره
که مجبورن بخاطر یه لقمه نون بزنن بیرون
آیا شبش سالم و سلامت بیان خونه
یا کرونا خفتشون کنه
و یکی از کسانی بشن
که در آمار روزانتون
از اونا بعنوان تعدادی یاد میکنید...
کی قراره از گذشته عبرت بگیریم؟!به جای دخالت تو کار باقی کشورها سرمون به کار خودمون باشه و عیوب خودمون رو رفع کنیم.گویا مرگ جورج معلوم الحال از کشته ها و مبتلایان کرونا و هزار و یک مشکل دیگر مملکت فعلا مهمتره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
همه حرف ما همینه توی منطقه ما دخالت نکنید همین ، امریکا باید از اینجا برن
دانشگاه آزاد تهران مرکز داره بچه ها را برای امتحان می کشونه دانشگاه میگه تعداد زیاده مجازی نمیشه امتحان گرفت ،تو این کرونا با وسایل نقلیه عمومی،به قول خودشون این همه دانشجو واقعا واجبه؟علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.
تا روحانی هست وضع همینه
یعنی در واقع اصلا نیست
مملکت بدون دولت در فاجعه غوطه ور است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اولویت همگی سفره انقلابه. از احمدی نژاد تا شهردار تا زوحانی تا ظریف و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
شما نقش مردمو که اصلا چیزی رو رعایت نمیکنن چقد میدونی .
به قول اون جوون اهل غیزانیه بذار بمیرم بذار همه بفهمن
این زندگی ارزش نداره
این واژه سرپایی از کجا اومده؟چرا بقیه کشور ها ندارن؟ چرا تا همین فروردین سرپایی نبود؟مشخصه میخان چیزی را پنهان کنن
دوستان فقط اینو بگم که کنکور در راهه و ....
دانشگاهها و خوابگاهها باز شده
مساجد و حرم ها باز شده
ادارات به حالت عادی هستند
حمل و نقل عمومی فاجعه است
مردم هم بی خیال
حسن و دولت هم در حال هفت جرج فلوید
چه فاجعه ای بشود!
بهبود یافته چبه ولشون میکنن برن خونه خوب بشن میگن بهبود یافته
فعلاً دولت گرفتار کد بورسی و سامانه سجام و کشوندم مردم به بورسه. همون کاغذ پروتکل رو هم مغازه ها پرینت بگیرن بزنن شیشه هاشون کافی و مهم است. با اون برگ آمار 30000 هم بشه مشکلی ایجاد نمیکنه. فقط اون کلمه پروتکله منو کشته
مثل اینکه این بلا تو این کشور تمومی نداره دو ماهه تعداد فوتی ها روزی هفتاد نفره.اصلا کم نمیشه.ما چه گناهی کردیم اینجا به دنیا اومدیم
معلوم نیست فرق شهرهای وضعیت قرمز و غیرقرمز چیه؟
تکلیف برگزاری کنکور و آزمون‌ها در این وضعیت چیست؟!! واقعا مدیران ما را باید صادر کرد به کره مریخ!
توی شرکت ما که اتفاقا از شرکت های بزرگ و معروف پایتخته میفرستن ما رو جلسه های دوساعته با کلی جمعیت که کیپ به کیپ نشستیم
پروتکل فقط ظاهرا تو جلسه ها و اماکن جلوی تلویزیونه
عادی شد دیگه مردن با کرونا؟؟؟؟؟؟
تابناک چرا یه مقاله ای یه شکواییه ای چیزی تنظیم نمی کنی به عنوان رسانه؟؟!!!
این پرچم نقشه ها کنار آیدی نظر دهنده ها چیست عایا؟؟؟


واسه من اگه امکانش هس پرچم کشور گینه بیاسائو رو لحاظ کنین.. با تچکر
زیباترین لحظه ها را با کرونا سر کنید...
ستاد تبلیغات دکتر روحانی
آمار غیر واقعی ، آمار فوتی ها را دوبرابر و مبتلایان را ۳ برابر کنید تا به حقیقت برسید ، درود بر سوریه و غزه و عراق !!!!
خوزستان بالاترین تلفات کرونا را اعلام‌میکنید و‌میگید قرمزه بعد تو همون روز اعلام‌میکنید باشگاه ها در خوزستان از فلان روز باز میشه! هی پروتکل پروتکل میکنید ولی هیچ نظارتی ندارید. الان هم بچه ها دارن امتحان ‌مجازی میدن، هنوز خلاص نشدن درباره بازگشایی در شهریور حرف می زنید تن بچه ها را میلرزانید!!! چی میخواهین از جون ملت؟ ما چه گناهی کردیم گیر شما ها افتادیم ؟؟؟
سلام
اگر رمین لرزید به من ربطی نداره..
این حاویه مولکول میشه
تقریبا در همه کشورهای دنیا رشد کرونا مهار شده است الا اینجا که از اول هم هیچ کاری نکردند و فقط عددسازی کردند اما مواقعی دم خروس می زد بیرون مثل گزارش عضو شورای شهر تهران از بهشت زهرا که نشان می داد تلفات کرونا به مراتب بالاتر از آمارسازی های رسمی است
امروز که آمار رکورد زده ، خبری از اعلامش نیست تابناک؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی