بازدید 25137

مالکان خودروهای احتکارشده چه کسانی هستند؟

سخنگوی سازمان تعزیرات با اعلام کشف ۴ هزار خودروی احتکارشده در کشور گفت: درباره احراز هویت مالکان و نوع مالکیت خودروها در انتظار پاسخ استعلام از سازمان حمایت هستیم.
کد خبر: ۹۸۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 02 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در یک ماه اخیر و پس از شدت گرفت التهاب بازار خودرو، دستگاه‌های نظارتی مختلفی از جمله پلیس، سازمان بازرسی و سازمان تعزیرات برای سامان دادن به این آشفته بازار و سوداگری سودجویان وارد عمل شدند.

تا روزهای گذشته هزاران خودروی احتکارشده در سراسر کشور کشف شده است اما سوال اصلی مردم از سازمان‌های ناظر و رسیدگی‌کننده از جمله سازمان بازرسی و تعزیرات این است که این حجم سنگین از خودروهای بدون پلاک و احتکارشده متعلق به چه کسانی است و چه افرادی پشت پرده دپوی آزاد و بی‌دغدغه سودجویان هستند و اگر قرار به پیگیری و برخورد است چرا به نتیجه نمی‌رسد و معمولا در همین نقطه مسکوت گذاشته می‌شود؟

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات با اعلام اینکه تاکنون 4 هزار خودروی احتکارشده کشف شده است، درباره احراز هویت مالکان و نوع مالکیت این خودروها اظهار کرد: در مرحله کارشناسی و منتظر استعلام سازمان حمایت درباره احراز هویت و نوع مالکیت‌ها هستیم تا رسیدگی‌ها آغاز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۴
نخودی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
لطفا از طریق کد ملی افراد پیگیری کنید برای خرید ها مثل اروپایی ها. وقتی فرد خرید می کنید کد ملی فرد با صاحب مغازه باشد غیر از تلفن مغازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
م. الف ت
25 سال كار يك كارگر و 200 ميليون تومان سنوات يك عمر و از دست دادن جوانيش ؛ رييس كمسيون مجلس فقط براي پس گرفتن سوال از وزير و عدم استيضاح 65000000000 تومان. اين اختلاس ها رانت ها رشوه ها فساد ها باعث شده مردم از هر چي مسول تو نظامه بدشون بياد.
تازه هم رشوه دهنده هم رشوه گيرنده هنوز سركارن و اسمشونم درز نكرده. از همه قيبح تر اينكه اونايي كه هي مانور قدرت و ارزشي بودن نظامو ميدن موندم چرا اينطور جاها نميان وسط. موندم اونجا حكم حكومتي دال بر عزل آن وزير و نماينده نميشه.؟ شما همين چيزا را حل كن من قول ميدم 10 ميليون نفر تو كشور را پاشونو به مساجد و نماز جمعه ها باز كنم.
احتمالا همین قدر پول داشتند این ماشین ها رو خریدن و پولی بابات پلاک کردن واسه این بیچاره ها نموند!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
نگران نباشيد از بربچه هاي خودي هستند
آقازاده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
آقا زاده کسی است که با پول حلال بزرگ می شود و خودش هم حلال زاده است و از راه حلال هم پول در می آورد مثل فرزندان کارگران و معلمان زحمتکش و پرستاران و کارمندان و پاکبانان و کارگران ساختمانی و برخی پزشکان خداشناس و با وجدان و مهندسان و اساتید دانشگاه و کاسبین با انصاف و کشاورزان.اینا فرزنداشون آقازاده هستند هم در این دنیا و هم در اون دنیا.ولی اونی که با پول و زور و قدرت پدر ماشین احتکار کرده نکبت زاده است.
شایدآمریکانقش داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
حتما نقش داشته چون با دلار این ماشینها یا قطهاتشان وآرد شده. بنابراین ختما تقصیر امریکاست
باید تا پایان تحریم ها و یا برابری عرضه و تقاضا برای هر خانواده و نهایتا برای هر فرد دارای گواهینامه فقط ۱بار امکان خرید خودرو وجود داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
با توجه به سیاست 41 ساله خود تحریمی (که حتما تحریم ها برکت و موهبت هستند!) یعنی فعلاً یک ماشین. پس لطفاً بی خیال این پیشنهاد.
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
با این وضعیت مطمئنی برای تحریم ها پایانی هست؟؟؟
خواص با کفایت!
اگه مهمونی دور همی بود سه سوت شجره نامه میزبان و مهمان رو در اورده بودین! حالا نمی دونین خودرو ها رو کی احتکار کرده؟ معلومه که خودی ها و وابستگان هستند. اسم ها رو هم میدونین. دفاتر فروش دو‌تا خودرو ساز رو‌ بگردین ببینین به کی ها فروختن.
به نظر من با دستور نمیشه جلوی اینچیزارو گرفت باید یه فکر اساسی کننن . وقتی یهو جلوی واردات یه کالایی گرفته میشه و ازون طرف خودرو ساز ها با رفتن شرکای خارجی دچار چالش تولید میشن حتی تو تولید محصولات از رده خارجی شبیه ال نود طبعا ماشین خارجی حکم عتیقه پیدا میکنه و دیگه نیست پس همینطوری میره بالا ..چاره چیه بگیر ببند ؟ بهنظرم باید این مطلب حداقل برای مردم همشون چا بیفته که اقتصاد دستوری نیست و بعد دیگه مسولین نیان هی قول الکی بدن که گرون نیمشه ما برخورد میکنیم اینا همه نقش مسکن داره و نهایت بازار راه خودشو میره ....چهل ساله اینهمه هزینه شده این همه سازمان بازرسی و حمایت از مصرف کننده و تعزیرات و ....به جای این همه هزینه لطفا با اقتصاد و بازار علمی رفتار کنید و بذارید نفس بکشیم..
شک نکنید یک عده ایادی استکبار هستند که توسط سرویس های جاسوسی امریکا و اسراییل هدایت میشن
تابی جون سئوال داره؟؟؟ آقا زاده های عزیز.
احتمالا از افراد بی کس و کار و حاشیه نشین هستند و اطلاعات دقیقی از آنها در دست نیست.!!!!!
پشه رو تو هوا نعل میکنند اما برای آمار این افراد باید استعلام بگیرند
سالهاس خودرو سازا خون ملتو تو شیشه کردن ولی اینا برخورد نیست و درس عبرتی نمیگیرن چون به جایی وصل هستند
یه گزارش هم تهیه کنید از سرانجام این همه کشفیات. اینکه کجا میرن و آیا به چرخه توزیع کشوری با قیمت مصوب برمیگردن یا دوباره میرسن به یه عده دلال دیگه؟
متاسفانه برخورد سطحی و مقطعی و طولانی بودن رسیدگی به پرونده و به فراموشی سپردن موضوع باعث شده مردم به قوه قضاییه بی اعتماد شوند بهترین روشی برای محتکران اعلام مهلت یک هفته ایی برای معرفی کالاها و خودروها و عرضه آن به بازار باقیمت مصوب درصورتی اقدام نکرد ازروش اقدام های خلخالی محاکمه اعدام و ضبط اموال و فروش به مردم از طریق مزایده
خوب اگر در کشوری که قانون کار یک و نیم میلیونی داره فردی یک میلیارد پول داشته باشه پس حتما از جائی دزدی کرده دیگه
سلام
دولت یا تعزیرات یک هفته مهلت بدهند کلیه ماشین هایی پلاک نشده اند در سامانه ثبت نام کنند و بعد از آن ماشین قاچاق محسوب شود.
بین فاکتور فروش و تاریخ پلاک زمان منطقی در نظر گرفته شود مثلا یک ماه
اگر بخواهند راه زیاد است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست