بازدید 13304
گزارش

اختلاف شدید بین مدیرعامل و رییس هیات مدیره استقلال بر سر قرارداد یک شرکت

بعد از اختلافات بسیار شدید سال گذشته و ماجرای درگیری اعضای هیات مدیره با مدیرعامل قبلی و معاون جنجالی او، حالا رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با مدیرعامل جدید دچار چالش شده است. این بار اختلاف بر سر فسخ قرارداد کارگزار قبلی است.
کد خبر: ۹۸۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 02 June 2020

اختلاف مدیریتی در سطوح بالای باشگاه استقلال تمامی ندارد و هر گروهی از مدیران که در راس این تیم قرار می گیرند، به هم یه مشکلات عمیقی برخورد می کنند. عین همین موضوع در باشگاه رقیب هم تکرار شده و مشخص نیست وزیر ورزش چه انتصاب هایی برای این دو تیم دولتی انجام می دهد که چنین شکاف هایی در گروه مدیران سرخابی ها رخ می رهد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اختلافات بسیار شدید سال گذشته و ماجرای درگیری اعضای هیات مدیره با مدیرعامل قبلی و معاون جنجالی او، حالا رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با مدیرعامل جدید دچار چالش شده است. این بار اختلاف بر سر فسخ قرارداد کارگزار قبلی است.

اختلاف شدید بین مدیرعامل و رییس هیات مدیره استقلال بر سر قرارداد یک شرکت

خلیل زاده که بارها گفته شده بود از این سمت استعفا داده است، در پاسخ مدیرعامل جدید ، حرف های او را رد می کند و می گوید: سعادتمند از این ناراحت بود که شرکت آریا برتر برای کارگزار جدید و فعلی ما احضاریه فرستاده است و بهیچ وجه جلوی پردخت پول به استقلال گرفته نشده است.

اسماعیل خلیل زاده در خصوص قراردادی که کارگزاری جدید با باشگاه استقلال امضا کرده و مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که جلوی پرداخت پول به استقلال گرفته شده است، اظهار داشت: جلوی پرداخت پول گرفته نشده و اتفاقی هم نیفتاده است؛ و با اشاره به اینکه آیا مصاحبه سعادتمند را دیده یا خیر؟ گفت: بله آن مصاحبه را دیدم، آقای سعادتمند متوجه آن قرارداد دوم شرکت آریا برتر با استقلال نشده بود، ولی امشب (دوشنبه) این موضوع را متوجه شد. الان قرارداد با کارگزار جدید امضا شده و نزدیک به ۱۰-۱۲ میلیارد پول داده است. اتفاقا در برنامه تلویزیون متمم نشان داده شد و امشب خود آقای سعادتمند متوجه این موضوع شد.

وی در خصوص اینکه چرا کارگزاری آریا برتر به استقلال پول نداده است؟ گفت: این کارگزاری ۲ قرارداد با استقلال دارد، یک قرارداد همکاری و در آمدزایی و یک قرارداد اینکه قرض الحسنه و .. همانطور که تاکید کردم او متوجه متمم قرارداد نشده بود. آریا برتر از برج ۳ پارسال تا برج ۱۱ همان سال قبل به باشگاه ما پرداختی داشته است.

رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه منظور سعادتمند از کسانی که نمی‌خواستند دیاباته برگردد چه کسی است؟ گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و بهتر است از خود آقای سعادتمند سوال کنید.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در هیات مدیره همکاری لازم را با یکدیگر نداشتند عنوان کرد: ما با هم اختلاف نظر داشتیم، ولی در خیلی از نقطه‌ها با هم همکاری کردیم. اگر هم مخالفتی وجچود داشت به این خاطر بود که فردا سازمان بازرسی برای ما پرونده درست نکند، اما اینکه ما با هم دعوا داشته باشیم درست نیست.

خلیل زاده که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد یادآور شد: همین غروب امروز (دوشنبه) با آقای سعادتمند با هم بودیم و اتفاقا به او گفتم دوستان به خاطر مصاحبه شما به من اشاره می‌کنند، اگر منظور شما من هستم من برای آن جواب دارم. او گفت منظورش شرکت آریا برتر بوده که برای کارگزار جدید و فعلی ما احضاریه فرستاده است. با همه این صحبت‌ها قرار شد فردا عصر نشستی با حضور من، سعادتمند و شرکت آریا برتر برگزار شود. ما اول باید با کارگزار قبلی قرارداد را فسخ کنیم و سپس با شرکت جدید قرارداد امضا کنیم.

خلیل زاده در خصوص اظهارات غفوری تاکید کرد: زمانی که غفوری با استقلال و آقای فتحی قرارداد بست نزدیک به ۵۵۹ میلیون تومان به باشگاه بدهکار می‌شود یا در قراردادش نمی‌آید، حتی این بازیکن رسید هم به باشگاه می‌دهد! وقتی قرارداد او را دیدم متوجه شدم غفوری از باشگاه طلب دارد، ولی رسید دریافت امضا کرده است.

وی تاکید کرد: بعد از آن همه مباحث را با امور مالی باشگاه رسیدگی کردیم و قرار شد حقوق غفوری را به او برگردانیم. حتی او را هم دعوت کردیم در باشگاه حاضر شود، ولی همین مسائل با بازی استقلال در امارات همزمان شد، بعد از بازی فرهاد مجیدی با من تماس گرفت و به نقل از غفوری گفت که تا چک نگیرد با تیم به قطر نمی‌آید، حتی آقای موسوی و علی کریمی هم با من تماس گرفتند.

رئیس هیات مدیره تاکید کرد: مجیدی ۲ بار با من صحبت کرد و من هم گفتم زیر قولم نمی‌زنم، شما به قطر برو و برگرد من چک شما را می‌دهم. وقتی غفوری از قطر برگشت ما یک چک ۵۵۰ میلیونی از آریا برتر به غفوری دادیم و در آن ذکر کردیم این چک را باشگاه باید پرداخت کند. حتی در حضور مجیدی چک را به او دادیم و به او هم گفتم نگران نباشد، چون چک پاس می‌شود. اتفاقی که افتاد این بود که من در انتهای برج ۱۱ سال گذشته دیگر سرپرست باشگاه نبودم و قضیه به همان شکل ماند و چک هم پاس نشد.

وی در خصوص اظهارات غفوری که خلیل زاده در چشم وی نگاه کرد و دروغ گفت عنوان کرد: یکی از ایرادات صحبت‌های غفوری همین بوده و او به من تهمت زده است. زمانی که سررسید چک غفوری رسیده بود من سرپرست باشگاه نبودم. من به آقایان منزوی و فتح الله زاده در دفترم گفتم که با غفوری حرف بزنید تا او صبر کند تا برج ۲-۳ این چک پاس می‌شود. اگر من می‌خواستم دروغ بگویم که طلب او را پیگیری نمی‌کردم. اتفاقا غفوری به من هم پیام داد، ولی با وجود اینکه نامه سازمان بازرسی داشتیم که نباید پول این بازیکن پرداخت شود طلب وی را پیگیری کردم. حالا هم باشگاه باید پول غفوری را بدهد، چون این بازیکن از آریا برتر چک دارد.

خلیل زاده در خصوص اینکه ظاهرا پیش از این استعفا داده بود گفت: من استعفا داده بودم، ولی می‌خواهم بمانم، تا زمانی که وزیر نخواهد من در باشگاه هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی