بازدید 12879

حمله جدید وریاغفوری به سپاهان با خاطره تلخ

کد خبر: ۹۸۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 02 June 2020

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره ولیل جدایی استراماچونی از استقلال گفت: اگر بخواهم به این سوال جواب واضحی بدهم، باید بگویم سوء مدیریت باعث رفتن استراماچونی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کاپیتان استقلال در ادامه گفت: مدیران باشگاه زمان انعقاد قرارداد به استراماچونی اطمینان دادند که در این تاریخ دستمزدش را به حسابش در ایتالیا واریز می‌کنند، اما همان زمان مدیران باشگاه می‌دانستند که تحریم‌ها ممکن است مانع از پرداخت دستمزد استراماچونی شود. اما آن زمان به سرمربی تیم می‌گفتند که نمی‌توانیم پولت را به حسابت واریز کنیم، او هم فکر دیگری می‌کرد و شاید مدارکش را به بانک نمی‌داد.

غفوری افزود: استراماچونی می‌توانست مانند خیلی از بازیکنان و مربیان پولش را در دوبی یا ترکیه بگیرد، اما این اتفاقات مشکلات را بیشتر کرد و پلیس ایتالیا بابت مبلغی که به حساب استراماچونی واریز شده بود، از او توضیح خواست. او مربی فوق العاده‌ای بود. به جرات می‌توانم بگویم که او یکی از برترین مربیانی است که تاکنون به استقلال آمده است.

مدافع استقلال با انتقاد از مدیران سپاهان بابت بی توجهی به او در دوران مصدومیتش اظهار داشت: با مصدومیت‌های زیادی مواجه شدم و فکر می‌کنم حدود ۲، ۳ سال از فوتبالم را به دلیل مصدومیت از دست دادم. در پاس همدان ۵، ۶ ماه به خاطر مصدومیت کشاله و همسترینگ خانه نشین شدم. از سپاهان به تیم ملی رسیدم. با وجود این که سابقه مصدومیت زانو نداشتم، به خاطر تشخیص پارگی مینیسک، یک سال دور بودم و تیم ملی را هم از دست دادم و خیلی افت کردم.

او افزود: به لطف پزشکان استقلال که واقعا عالی بودند و عمر فوتبالی ام را مدیون آن‌ها هستم، مصدومیتم برطرف شد. در سپاهان کیفیتم را نشان دادم و به تیم ملی هم رسیدم، اما وقتی یک سال دور از میادین بودم، هیچ کدام از مسئولان باشگاه نیامدند بپرسند چرا مصدومیتت برطرف نمی‌شود. آخر فصل هم پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند و همه چیز تمام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی