بازدید 11235

نگرانی کره جنوبی از ابتلای خوشه‌ای کرونا در کلیساها

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی اعلام کرد که «ابتلای خوشه ای» به ویروس کرونا در برخی از کلیساها بار دیگر باعث نگرانی فزاینده در میان مردم و مسئولان شده است.
کد خبر: ۹۸۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 02 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، امروز سه شنبه ۳۵ نفر دیگر در کره جنوبی به کرونا مبتلا شده اند که اگرچه از چند روز گذشته بیشتر است اما نشان می دهد شمار مبتلایان روند کاهشی دارد با این وصف بیشترین نگرانی مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی از این است که ۲۳ نفر از این افراد در ۱۳ کلیسا در غرب پایتخت و چند منطقه دیگر به کرونا مبتلا شده اند.

این مرکز هشدار داده است با توجه به بازگشت صدها هزار دانش آموز به کلاس های درس و شروع کسب و کارها و فعالیت چرخه های مختلف فرهنگی و مذهبی، افزایش شمار مبتلایان در کلیساها می تواند خطرناک باشد.

این مرکز به همه عبادتگاه ها و مراکز مذهبی از جمله کلیساها تاکید کرده است که باید طرح ها و پروتکل های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را دربرنامه ها و گردهمایی های خود اجرا کنند.

در مناطق مختلف و شهرها و استان های دیگر کره جنوبی به همه مراکز مذهبی اعلام شده است که باید مراقب برگزاری فعالیت های عبادی خود باشند و تا حد امکان از چنین تجمعاتی خودداری کنند.

در همین حال قرار است صدها هزار نفر از دانش آموزان کره جنوبی در بخش دوم بازگشایی مدارس از روز چهارشنبه این هفته سر کلاس های درس حاضر شوند و مسئولان بهداشتی خواستار تلاش های جمعی برای مهار کرونا شده اند.

در کره جنوبی بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به کرونا مبتلا شده اند در این کشور تا کنون ۹۲۱ هزار و ۳۹۱ آزمایش کرونا انجام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی