بازدید 13367

ادعای نتانیاهو در خصوص تهدید شدن به قتل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد به دلیل تهدیدات مکرر به قتل، مجبور به شکایت به پلیس این رژیم شده است.
کد خبر: ۹۸۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 01 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی توئیتری مدعی شد که بطور مکرر به قتل تهدید شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: چند روز پیش در خصوص تهدیدات مکرر برای قتل خود و خانواده ام به پلیس شکایت کردم. امروز متاسفانه مجبور شدم شکایت دیگری علیه فردی که درباره چگونگی قتل من و خانواده ام صحبت کرده بود، تنظیم کنم.

نتانیاهو هیچ توضیح بیشتری در خصوص این تهدیدات ارائه نکرد.

پیشتر پلیس رژیم صهیونیستی مردی یهودی از ساکنان منطقه یافا که مظنون به انتشار تصاویری تحریک کننده در مورد قتل بنیامین نتانیاهو و خانواده او در اینترنت بوده را بازداشت کرد. هر چند در بازجویی‌های اولیه پلیس، این فرد اقدام برای قتل نخست وزیر اسرائیل و خانواده او را رد کرده است.

سال گذشته میلادی نیز پلیس رژیم صهیونیستی فردی که نخست وزیر این رژیم و خانواده‌اش را تهدید به قتل کرده بود، بازداشت کرد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این فرد یکی از اسرائیلی‌های ساکن اشکلون بوده که ۵۵ سال سن دارد و به منظور بازجویی، تحویل یگان مبارزه با جرایم سایبری داده شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پرونده سنگین رسوایی مالی را در کارنامه خود دارد، پس از مدت‌ها کش و قوس سیاسی توانست با همراهی بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید کابینه ائتلافی خود را تشکیل دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار