بازدید 88115

مدرک دکترا فقط ۳۵ میلیون تومان!

«کارشناسی ارشد ۲۵ میلیون و دکترا ۳۵ میلیون تومان!»؛ این قیمت‌هایی است که یک فروشنده مدارک دانشگاهی که اعتماد به نفس بالایی هم دارد برای فروش به اصطلاح قانونی مدرک به من می‌دهد. مدرکی که اگر بخواهی به صورت قانونی و تحصیل آن را کسب کنی، در دانشگاه آزاد شبانه، پردیس و غیر دولتی حدود ۱۰۰ میلیونی برایت آب می‌خورد.
کد خبر: ۹۸۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 31 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، برای اطلاع از چگونگی خرید و فروش مدرک تحصیلی با یک فروشنده مدارک دانشگاهی تماس می‌گیریم و از وی درباره هزینه‌های اخذ راحت و سریع مدرک دانشگاهی سوال می‌کنیم.

به وی می‌گویم که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می‌خواهم. آخرین مدرک تحصیلی ام را سوال می‌کند. می‌پرسد به کجا می‌خواهی ارائه بدهی؟ می‌گویم محل کار. سوال می‌کند محل کارت دولتی است یا خصوصی؟ پاسخ می‌دهم دولتی.‌
می‌گوید: کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد واحد... برایت ۲۵ میلیون درمی آید.

۲۰ روزه آماده می‌شود!‌


می‌پرسم کی آماده می‌شود و پاسخ می‌شنوم که ۲۰ روزه آماده می‌شود.
از او درباره استعلام این مدرک تحصیلی از طریق محل کار می‌پرسم که مشکلی به وجود نمی‌آید؟ می‌گوید: نه، استعلام کتبی درخواست کنند، با پست می‌آید و بر می‌گردد، مدرک کاملا معتبر است.

از او می‌پرسم با این مدرک می‌توانم در کنکور دکترا هم شرکت کنم که پاسخ مثبت می‌دهد و می‌گوید می‌توانی ادامه تحصیل دهی.
او می‌گوید: فقط دانشگاه... پاسخ استعلام کتبی را می‌دهد و مدرک در سیستم ثبت نمی‌شود. مدرکی که از ما می‌گیری وقتی خواستی تحویل اداره بدهی، یک پیام بده که پیگیر استعلامت باشم.

مدرک دکترا هم داری؟


از او درباره چگونگی دریافت مدرک دکترا سوال می‌کنم که می‌گوید: هزینه دکترا‌
می‌شود ۳۵ میلیون و اگر همان واحد دانشگاهی قبلی دکترا داشته باشد، از همان جا هم می‌شود دریافت کرد.
از او می‌پرسم اگر بخواهم می‌شود مدرک تحصیلی ام برای سال ۹۶ بخورد و بعد برای دکترا هم اقدام کنم؟ می‌گوید بله می‌شود.

به وی می‌گویم چگونه می‌توانم به شما اعتماد کنم؟ می‌گوید می‌توانی اعتماد نکنی! آدم باید یک جایی اعتماد کند تا کارش راه بیفتد.

کشف بیش از ۳۰ هزار مدرک جعلی در «میدان انقلاب»


در همین زمینه فریدون جعفری دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از کشف بیش از ۳۰ هزار مدرک جعلی توسط وزارت علوم در سال ۹۸ در محدوده میدان انقلاب خبر داد و نوشت: برخی مدیران سیاسی بدون حضور در کلاس ۱۴۰ واحد درس را در دو ترم پاس می‌کنند و مدرک ارشد و دکترا می‌گیرند.

وی با انتقاد از مدرک‌گرایی در اعتبار سنجی مسئولان و نمایندگان مجلس تصریح کرد: این روز‌ها در اعتبارسنجی نمایندگان جدید مجلس یکی از موضوعات چالشی مدرک ماخوذه دانشگاهی آن‌ها است؛ چنان چه برخی را از جلوس بر کرسی نمایندگان ملت محروم کرده است، در واقع وقتی حضور در جایگاهی سیاسی را منوط به داشتن کاغذی به نام مدرک می‌کنیم، بدون این که آزمون‌ها و ارزیابی‌های درستی از دانش مرتبط با آن مدرک را تقویت و به‌گزینی کنیم نتیجه سوق سیاسیون به سمت مدرک‌گرایی با استفاده از نفوذ و قدرتشان خواهد شد. دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی گفت: در واقع وقتی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های غیردولتی و موسسات غیرانتفاعی نظارت و دقت کافی در نحوه و صدور مدرک دیده نمی‌شود در نتیجه با پدیده‌ای با عنوان مدرک فروشی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: فقط در یک جمع آوری سطحی ابزار و ادوات فروش پایان‌نامه و کتاب در میدان انقلاب توسط وزارت علوم در سال ۹۸ بیش از ۳۰ هزار نمونه غیر قانونی و جعلی کشف شد یعنی ۳۰ هزار مدرکی که ظاهرا معتبر هستند، اما واقعا بی اعتبار.

او خاطر نشان کرد: در برخی موسسات به‌صورت علنی مدرک فروخته می‌شود به گونه‌ای که نام و عنوان در سوابق موسسه جعلی است، ولی فقط روی کاغذ فاجعه‌ای در فضای علمی و دانشگاهی در حال رخ دادن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۳
دو تا بده لطفاً، میبرم!!!!
دکترا 35میلیون با این اوضاع بیکاری خیلی گرووونه
کشور واقعا اسلامی
سپس افراد بیسواد با همین مدارک مملکت را اداره خواهند کرد! آنگاه میخواهیم ژاپن اسلامی شویم!
چرا با آبرو اسم دانشگاه ها به این راحتی بازی میکنید، شما تونستید از این آدم کلاهبردار مدرکی تهیه کنید؟ بعد تونستید استعلام کنید؟ منم الان ادعا میکنم دکتری دانشگاه تهران بهت میدم ۵۰۰ میلیون میخوای اعتماد کن یا نکن، بعد شما تیتر بزن فروش مدرک دکتری دانشگاه تهران در تماس با یک کارچاق کن.
دور از انصاف هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
استاد نصف مدیرای مملکت از همین دکترا دارند مرحوم کردان یادت رفته؟
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خوب با اين مدارك خيلي از مديران كشور به اب ناني رسيده اند
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دوست عزیز مثل اینکه شما توی این مملکت زنگی نمیکنی ویا از اون متاسب هایی که فقط بلدن اطاعت کور کورانه بکنن هستی که برات قابل قبول نیست که چه چیزهایی توی این مملکت اتفاق میافته ویا اینکه خودت هم از مسئولهایی هستی که مدرک جعلی خریدی ویخای با این کارت سرپوش روی این کارها تون بزاری
وای حالم بد شد .چقدر واسه دکترایم زحمت کشیدم پدرم در اومد نه اعصابی موند و نه پولی برام ...۵ سال هم طول کشید انصاف نیست .
اصل مشکل از مردم یا کلاه برداران نیست...اصل مشکل از این است که سیستمی اینترنتی و آنلاین وجود نداره که اصالت یک مدرک تحصیلی در آن مشخص گردد...همین.... آقایان و خانمهای روئسای دانشگاه ، وزای محترم آموزش و پرورش وآموزش عالی....ایده دادم بهتون در حد المپیک میتونید اجرایی کنید و درآمد خوبی هم از این راه داشته باشین (همچون کارت ملی برای دولت)
جناب آقای معاون وزارت علوم! این وزارتخانه عریض و طویل شماست که باید مدرک علمی و معتبر را بدست افراد بدهد. اصل موضوع درخواست مدرک عالی کم اشکال است شما به وظیفه تان عمل نکرده اید. نگاه کنید ببیند چقدر دانشگاه های انتفاعی و غیر انتفاعی و آزاد و غیره بوجود آمده. آیا اینها مدرک معتبر صادر می کنند؟
تابناک عزیز چرا اذهان عموم رامشوش می کنیدبنده که لیسانس را ازدانشگاه تهران وفوق لیسانس را ازشهیدبهشتی گرفته ام ازسال ۹۵ دانشجوی دکتری دردانشگاه آزادهستم وبسیارسخت گیری می نمایند وبه این راحتی که شما می گوییدنیست عزیزمن،البته هزینه ها خیلی زیاداست وبرای رساله فقط ترمی حدودهیجده میلیون تومان می ‌گیرند
آقا شما دیگه چقدر عقب افتاده هستید سالهاست که تو کشور ما مدارک دانشگاهی جعلی خرید و فروش میشه
اگر کسی که سواد و تخصص داره تو جایگاهش قرار بگیره مهم نیست به کی مدرک میدن
من که مدرک واقعی دارم به چه دردی خورده؟ کلی علم و دانش یاد گرفتم اون هم در دانشگاه شیراز. کلی وقت گذاشتم برنامه نوشتم.کلی وقت گذاشتم پایان نامه نوشتم. کلی وقت گذاشتم مقاله نوشتم. متاسفانه همش به دلیل اینکه شغل تخصصی ندارم بر باد رفت.
دیگه مدرکی نمونده نمایندگان مجلس همه شوپیش خرید کردن.
حرف مفته.شما مدرک دکترا با استعلام بیار من ۵۰ می خرم.چرا مطالب کذب منتشر می کنید!!
اسم خبرگزاریتون رو عوض کنید بگذارید "نمناک" !!!
سلام بااین کاری که شما کردید اگه کسی نمیدونست میشه مدرک خرید دیگع الان میدونه تبلیغ خوبی بود تبریک
هنوز اون نماینده که مدرکش جعلی بود یادتون نرفته .نماینده ها اکثرا با مدرکهای جعلی یا قانونی و بدون اینکه حتی یک ذره اطلاعات در مورد اون مدرکی که گرفتن میشه وضیعت ایران در این چهل سال
بنده چندین بار پیشنهاد مدرک تحصیلی برای مقاطع مختلف با مبالغ مختلف داشته ام تاکنون که چرات نکرده ام بگیرم
اگه انصافی مونده باشه!!!!!!!!
منم مدرکم رو میفروشم لیسانس 45هزارتومن به خریدار واقعی تخفیف داد میشود
به جای اینکه با افتخار درباره کلاهبرداری یک نفر خبر بدین که ما فهمیدیم و بعدشم گرفتیمش
برید ببینید کیان که میان مدرک بخرن
اونی که تو این مملکت با مدرک جعلی تو حکومت کار میکنه هیچ وقت تا انقلاب نمیاد
همه ی این آدما یک سری جوونن که میخوان فرار کنن ازین مملکت
وگرنه کی الان میره مدرک بخره چون هیچ جای کشور با داشتن مدرک هیچ غلطی نمیشه کرد
جهان سوم جایی که توش نظام آموزش بی ارزشه ....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی