بازدید 21651
۲

نقش بهمن در فرار رومینا بررسی می‌شود

کد خبر: ۹۸۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 30 May 2020

پسرجوانی که پیش از قتل رومینا به دست پدرش با او فرار کرده بود برای تحقیقات و بازجویی و روشن شدن زوایای پنهان این پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ مجید رسول‌زاده - سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان ضمن تأیید این مطلب اظهار داشت: این پسر جوان فقط به دستور مقام قضایی برای تحقیق و بازجویی از عصر چهارشنبه در اختیار پلیس قرار دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که اتهام وی چیست گفت: در حال حاضر بهمن در اختیار پلیس است تا درباره میزان نقش وی در این پرونده و اینکه آیا در فراری دادن رومینا مقصر بوده است یا خیر تحقیق شود ضمن اینکه مباحث مطرح شده مثل اتهام آدم ربایی یا ترغیب به فرار رومینا فقط در حد گمانه‌هایی است که گفته می‌شود و تا پایان تحقیقات از این شخص و نظر قاضی پرونده نمی‌توان راجع به محکومیت او در این ماجرا به قطعیت اظهارنظر کرد.

این مقام انتظامی در مورد روزهایی که این فرد در اختیار پلیس قرار دارد هم خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجری تابع نظر و تصمیمات مقام قضایی هستیم و در حال حاضر هم با دستور این مقام قضایی وی در اختیار مأموران قرار دارد.

لازم به ذکر است که دستگاه قضایی با تعیین نماینده ویژه و اعزام آن به استان گیلان رسیدگی به این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است. در حالی که نظرات متفاوتی درباره پرونده قتل رومینا و علت این حادثه وجود دارد بهمن در گفت‌و‌گو با سایت محلی «فراز» عنوان کرده است که رومینا از زندگی در خانه پدرش راضی نبوده و خیلی به او سخت گرفته می‌شد و پدرش از وقتی که متوجه ارتباط آنها و ماجرای خواستگاری شده بود این سختگیری‌ها را بیشتر کرده بود حتی به او گفته بود خودش را بکشد.

وی در ادامه مدعی شد که رومینا پیشنهاد فرار را مطرح کرده بود. حتی عکسی هم که از ما به دست پدر رومینا رسید با خواست خود دختر ارسال شده بود تا به پدرش پیام دهد که من او را فراری نداده‌ام و با خواست خودش من را همراهی کرده است. پدر رومینا وقتی فهمید که او خودش با من آمده و دوست دارد با من بماند عصبانی شد.

این پسر همچنین گفته بود در این چند روز شایعه‌های زیادی علیه وی مطرح شده از جمله اینکه وی تاکنون 2 دختر دیگر را نیز فراری داده یا به رومینا قرص داده که قبل از فرار خانواده‌اش را بیهوش کند وی گفته همه من را مسبب و مقصر این حادثه می‌دانند اما واقعیت اینگونه نیست.

رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی اول خرداد از سوی پدرش در خانه به قتل رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا همش ميگيد دختر تالشي
چرا همش ميگيد پدر تالشي
چرا يكبارنميگيد يه ترك زبان كه ساكن تالش مي باشد دخترش را به قتل رسانده است.
خانواده اين دختر ترك زبان هستند كه ساكن تالش هستند و حتي يه كلمه هم تالشي بلد نيستند .اين روزها همش از تالش ميگيد و باعث دلخوري قوم تالش ميشويد .خيلي بهتر اين بود كه خيلي شفاف ميگفتيد و بگيد يه ترك زبان كه ساكن تالش مي باشد دخترش را به قتل رسانده است.
آقای میلاد این که نشد مدرک
من خودم دوستانی از روستاهای اطراف شهر هشتپر دارم که که اصالتا تالشی هستند ولی ترکی را مثل زبانی مادر حرف می زنند
ضمنا هر گردی گردو نیست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی