بازدید 16433

چگونه محیط اداری خود را در برابر ویروس کرونا محفوظ نگه داریم

چند ماهیست که دغدغه اصلی این روزهای تمام افراد ویروس کرونا می باشد و این ویروس جدید موجب شده تا تمام کسب و کارهای جهان با افت درآمد رو به رو شوند. در این شرایط بحرانی اکثر کارفرماها اقدام به ادامه فعالیت به صورت دورکاری کردند.
کد خبر: ۹۸۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 30 May 2020

چند ماهیست که دغدغه اصلی این روزهای تمام افراد ویروس کرونا می باشد و این ویروس جدید موجب شده تا تمام کسب و کارهای جهان با افت درآمد رو به رو شوند. در این شرایط بحرانی اکثر کارفرماها اقدام به ادامه فعالیت به صورت دورکاری کردند.

حال با گذشت چند ماه از فراگیر شدن ویروس کرونا (Covid19) و همینطور کاهش تقریبی آن، فعالیت تمامی کسب و کارها به همان حالت عادی و قبل از ویروس کرونا برگشته است. اما باز هم با وجود فعالیت عادی در محیط های اداری، نباید از موارد بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی غافل شد.

تیم تحقیقاتی مبلمان اداری آفن با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما را با روش های موثر مقابله با ویروس کرونا در محیط های اداری و همینطور نحوه ضدعفونی کردن محیط و مبلمان اداری آشنا کند.

جلوگیری از ویروس کرونا در محیط اداری

یکی از راه های پیشگیری ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی می باشد. بهتر است در دوران کووید 19 برنامه ای مناسب برای محیط اداری خود تنظیم کنید تا تمام افراد از مبتلا شدن به این ویروس کشنده در امان باشند. یکی از بهترین راه ها این است که بهداشت تنفسی مناسب را در محیط اداری خود رعایت کنید و بقیه افراد را هم به رعایت کردن این کار تشویق کنید. در محل کار خود ماسک صورت، دستمال کاغذی و سطل های زباله دردار داشته باشید.

همانطور که می دانید دیگر راه مبارزه با ویروس کرونا، شستشوی مرتب و کامل دست ها می باشد. بهتر است هر 30 دقیقه یکبار به دلیل اینکه با میز اداری و وسایل آن مانند کیبور و موس در ارتباط هستید، اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن دست هایتان کنید.

حتما ظرف های مخصوص ژل ضدعفونی کننده دست در قسمت های مختلف شرکت مانند بر روی میز منشی و میز کانتر داشته باشید تا مراجعه کنندگان به راحتی از آن بتوانند استفاده کنند. به غیر موارد نام برده شده که با آنها در تماس هستید، به طور روتین با دیگر وسایل نیز مرتب سر و کار دارید که هر یک از پارتیشن های اداری، دستگیره در، انواع صندلی اداری، آسانسور و غیره جزو این موارد می باشند که بعد از تماس با هر یک از آنها بهتر است دست های خود را ضدعفونی کنید.

چگونه محیط اداری خود را در برابر ویروس کرونا محفوظ نگه داریم

ضدعفونی کردن میز اداری

 

نحوه ضدعفونی کردن وسایل و مبلمان اداری برای جلوگیری از کووید 19

ویروس کرونا (Corona Virus)  به دلیل لایه چربی و وزن نسبتا سنگینی که نسبت به سایر ویروس ها دارد و همینطور معلق بودن آن در هوا، به راحتی بر روی سطوح مختلف می نشیند. همانطور که می دانید میزان ماندگاری ویروس کرونا بر روی سطوح مختلف متفاوت می باشد، اما به طور کلی بیشترین مدت زمان باقی ماندن این ویروس روی سطوح مختلف به ویژه میز اداری و صندلی کارمندان و کمترین مدت زمان ماندگاری ویروس بر روی سطوح متخلخل مانند پارچه می باشد. در ادامه به نحوه ضدعفونی کردن مبلمان اداری و سطوح چوبی برای پیشگیری از ویروس کرونا خواهیم پرداخت.

چگونه محیط اداری خود را در برابر ویروس کرونا محفوظ نگه داریم

ضدعفونی کردن انواع وسایل اداری مورد استفاده

میز اداری یکی از وسایلی که بیشتر مورد استفاده قرار دارد و بیشتر از جنس چوب می باشد. برای ضدعفونی کردن میزتان بهتر است مقداری محلول الکل درصد کم را روی میز خود اسپری کرده و با دستمال تمیز آن را تمیز کنید. می توانید از دستمال یکبار مصرف یا حوله ای برای تمیز کردن میز خود استفاده کنید.

برای مبلمان اداری که از جنس پارچه هستند شاید استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن آنها مناسب نباشد. برای این کار بهترین راه ضدعفونی کردن مبلمان اداری پارچه ای، استفاده از بخارشور می باشد. به کمک این دستگاه به راحتی می توانید ترکیبات چرب و روغنی که بستر ویروس هستند و بر روی سطوح پارچه ای برجای مانده اند را از بین ببرید.

اگر هر یک از موارد نام برده شده در دسترستان نبود، بهترین روش از بین بردن ویروس کرونا استفاده از محلول رقیق شامپو و آب است که گزینه مناسبی برای شستن سطوح پارچه ای بوده که بعد از شستشو وسیله خود آن را در مقابل نور آقتاب قرار دهید.

چگونه محیط اداری خود را در برابر ویروس کرونا محفوظ نگه داریم

نحوه ضدعفونی کردن مبلمان اداری مختلف در برابر کرونا

سخن پایانی

شما عزیزان با مراجعه به وب سایت مبلمان اداری آفن به نشانی www.afn-furniture.com علاوه بر اینکه می توانید نسبت به خرید هر یک از مبلمان اداری مورد نظر خود اقدام کنید، می توانید با تماس با شماره تلفن 8399-021 از مشاوران آن در خصوص نحوه ضدعفونی کردن انواع مبلمان اداری که از جنس ها و متریال مختلف می باشند نیز راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار