بازدید 24315

مزایای تزریق چربی به صورت

کد خبر: ۹۸۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 30 May 2020

مزایای تزریق چربی به صورت

اگر تمایل دارید که جوانسازی صورت انجام دهید اما آمادگی جراحی پلاستیک را ندارید، می توانید تزریق چربی به صورت را در نظر بگیرید. این فرآیند کانتور جوان صورت را احیا کرده و حجم مناطق مختلف صورت مانند گونه ها و زیر چشم را دوباره بازیابی می کند. دیگر مزایای پیوند چربی صورت چیست؟

 

حقایقی در مورد پیری صورت

چین و چروک ها، خطوط اخم و افتادگی ابروها تنها چند مورد از علائم پیری صورت هستند. صورت در طول زمان لاغر شده و از چهره ای به شکل قلب به شکل مستطیل با حجم بسیار کم تر تغییر می کند. علاوه بر این، از دست دادن الاستیسیته همراه با اثرات عوامل محیطی، بر کیفیت پوست تاثیرات منفی می گذارد. بسیاری از افراد به درمان های زیبایی مانند تزریق چربی صورت روی می آورند تا علائم پیری را کاهش داده و ظاهری جوان تر به دست آورند.

مزایای تزریق چربی به صورت

تزریق چربی چیست

تزریق چربی صورت تکنیکی است که با استفاده از چربی که از قسمت های دیگر بدن برداشته شده حجم صورت را افزایش می دهد. این فرآیند همچنین به عنوان انتقال چربی نیز شناخته می شود. پیوند چربی معمولاً از دیواره شکم، باسن یا ران برداشته می شوند که به طور کلی دارای مقدار زیادی از رسوبات چربی است.

تزریق چربی صورت فرآیندی است که در کلینیک زیبایی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و حدود 90 دقیقه زمان می برد. پیوند چربی بیشتر در زنان رواج دارد.

تزریق چربی چگونه انجام می شود

چربی از طریق لیپوساکشن از ناحیه اهدا کننده برداشت می شود. سلول های چربی برداشته شده قبل از تزریق به مناطق هدف در صورت، توسط سانتریفیوژ تصفیه می شوند. در نهایت یک منبع خون جدید رشد کرده و از چربی منتقل شده محافظت می کند.

دوران بهبود

پس از پیوند مقداری کبودی و تورم به وجود می آید و معمولاً حدود 1 تا 2 هفته طول می کشد. نتایج نهایی را طی حدود 3 ماه می توان مشاهده کرد.

مزایای تزریق چربی به صورت

تزریق چربی صورت به طور خاص برای پر کردن خطوط، چین و چروک، چین های نازولبیال و همچنین پر کردن مناطقی مانند گونه و فک موثر است. بازگشت حجم به صورت مسیر طولانی را طی می کند.

مزایای پیوند چربی

- کیفیت پوست را بهتر می کند. چربی که برداشت می شود حاوی سلول های بنیادی است که عوامل رشد را ایجاد می کنند، و به جوان سازی طولانی مدت صورت کمک می کند.

- نتایج طولانی مدتی را ایجاد می کند. نتایج پیوند چربی صورت معمولاً چند سال ماندگاری دارند و حتی ممکن است دائمی باشد. در صورتی که نتایج حاصل از تزریق فیلر 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند.

- موجب واکنش آلرژیک نمی شود. از آنجا که در این درمان از بافت بدن خود بیمار استفاده می شود، سیستم ایمنی آن را به عنوان تهدید تلقی نمی کند. احتمال واکنش آلرژیک در تزریق فیلرها بالا است.

- نتایج طبیعی به نظر می رسند. نتایج تزریق چربی برخلاف لیفت صورت با نخ ، بسیار طبیعی و ظریف است.

- زمان ریکاوری و بهبود کوتاه است. پیوند چربی در مقایسه با روش های جراحی مانند لیفت صورت به دوران بهبود کوتاه تری نیاز دارد.

- خطرات کمی دارد. پیوند چربی صورت یک روش حداقل تهاجمی در نظر گرفته می شود و هیچ برشی ندارد.

- تزریق چربی به شما این فرصت را می دهد که از شر چربی های اضافی که به سختی از بین می روند خلاص شوید.

 

در تزریق چربی صورت نگرانی هایی در مورد میزان زنده ماندن چربی های منتقل شده وجود دارد، اما با تکنیک صحیح، جراحان قادرند درصد بالایی از سلول های چربی را برای زنده ماندن از این پیوند دریافت کنند. به همین دلیل مهم است که جراح خود را با دقت انتخاب کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان