بازدید 37134
۸

پدر عصبانی در خیابان به پسر معتادش شلیک کرد

دوشنبه هفته گذشته جسد پسری ۲۳ ساله که با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده بود در شهرستان ماهنشان کشف شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد این پسر معتاد بوده و از مدت‌ها قبل با پدرش اختلاف داشته است.
کد خبر: ۹۸۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 30 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان - در این باره گفت: بنابراین در نخستین گام مأموران به پدر وی ظنین شده و به تحقیق و بازجویی از وی پرداختند که سرانجام دو روز بعد وی لب به اعتراف گشود و گفت: پسرم سال‌ها معتاد بود و سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم او بار‌ها مرا تهدید به قتل کرده بود. آخرین بار نیز دوشنبه شب با چاقو به سراغم آمد و می‌خواست مرا بکشد که نتوانست، اما من که از دست رفتارهایش خسته شده بودم تصمیم به قتل او گرفتم و وقتی سوار بر موتورسیکلتش شد و از خانه بیرون رفت در خیابان با شلیک گلوله او را کشتم.

رحمتی اظهار داشت: پس از اعترافات این مرد وی بازداشت شد و در حالی که از قتل فرزندش ابراز پشیمانی می‌کرد گفت که پسرش تحت تأثیر مواد مخدر و اعتیاد شدید برای او و خانواده‌اش مزاحمت و دردسر ایجاد می‌کرده و همین موضوع باعث شده که وی دست به این قتل بزند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: اینکه یکی از اعضای خانواده ناخلف و معتاد باشد دلیل بر قتل نیست و قانون به هیچ وجه آن را قبول ندارد و عامل جنایت باید در برابر اعمال و رفتار‌های خود پاسخگو باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸
به نظر من پدره کار درستی کرده و یک انگل را حذف کرده است.اگر می ماند شاید پدرش را هم می کشت
عمرا این خبر مانند ان دختر در رسانه ها و افراد مسوول گشت بزند
چون در مورد ازدواج دختر کم سن و سال نیست و یک جورایی باید نهاد خانواده و ازدواج را زد پس فقط خبر ان دختر هیاهو می شود
کار خوبی کرده.اگه اون جرسومه فساد رو نمیکشت تا آخر عمر باعث عذاب پدر و خانوادش میشد.یه نکبت کمتر
اسم تگزاس بد دررفته
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
والا
"اینکه یکی از اعضای خانواده ناخلف و معتاد باشد دلیل بر قتل نیست و قانون به هیچ وجه آن را قبول ندارد و عامل جنایت باید در برابر اعمال و رفتار‌های خود پاسخگو باشند."
قانون جز تماشا کار دیگه ای کرده؟چرا موقع مزاحمت و اعتیاد هیچ کاریش نداشت, اما به محض مردن, سر میرسه و مدعی میشه؟؟ الان مدعی العموم شاکیه که چرا یه معتاد مرده؟؟ چه مدعی العموم پرویی. قبلش خوبه نظر مردم رو به عنوان "عموم" بپرسن, بعد از طرفشون مدعی بشن
پاسخ ها
حسن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عزیز من قانون کم و بیش برای این مواقع راه هایی را پیش بینی کرده است. اگر زمانی که پسر معتاد برای پدرش چاقو کشید پدر از او شکایت میکرد، پسر را به جرم چاقو کشی بازداشت میکردند و دیگر پدر مجبور نبود او را بکشد. اگر قرار باشد هر کس یک تنه برای جان دیگران تصمیم بگیرد جامعه از هم میپاشد. به نظر من بیشتر این مصائب ریشه در نادانی ما دارد.
بنظر من بهترین کار رو کرده به هرحال اگه زنده بود فردا پس فردا مزاحمت های بیشتری برای خانواده خودش و بقیه مردم ایجاد میکرد و حتی بخاطر مصرف موادش میرفت دزدی و آبروی خانوادشو میبرد
اینجور مورد ها دولت باید از خانواده اون معتاد پشتیبانی کنه؛مرگ یبار شیون یبار؛ اون پدر با این کار آرامش رو به خانوادش برگردونده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل