بازدید 10048

کاهش موقتی دما در برخی استان‌های شمالی کشور

کد خبر: ۹۸۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 30 May 2020

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا (۱۱ و ۱۲ خرداد) کاهش موقتی دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز (۱۰ خرداد) در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، مرکزی، قم و غرب اصفهان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۱۱ خرداد) در ارتفاعات البرز شرقی واقع در استان‌های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق رخ می‌دهد همچنین طی دو روزآینده در بعضی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت که در استان خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس سبب وقوع گرد و خاک می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که بعد از روز دوشنبه (۱۲ خرداد) در برخی مناطق مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود،گفت: طی بعد از ظهر فردا و طی روز دوشنبه کاهش موقتی دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت و روز سه شنبه (۱۳ خرداد) نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ خرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد باحداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۲ خرداد) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل