بازدید 10991

احتمال برقراری حکومت نظامی در شهر مینیاپولیس

فرماندار ایالت مینه‌سوتا اعلام کرد احتمال برقراری حکومت نظامی در شهر مینیاپولیس به‌منظور مقابله با تظاهرات ضدنژادپرستی وجود دارد.
کد خبر: ۹۸۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ 30 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم والز فرماندار ایالت مینه‌سوتا امروز جمعه اعلام کرد: در فکر برقراری حکومت نظامی در شهر مینیاپولیس هستیم و به‌زودی درباره آن تصمیم خواهیم گرفت.

وی به توئیت‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره حادثه مینیاپولیس اشاره و تصریح کرد: توئیت‌های ترامپ کمکی به فائق آمدن بر بحران اخیر نکرد، به ارتش نیازی نیست و اوضاع در حال آرام شدن است.

رئیس جمهور آمریکا اخیراً در توئیتی در حالی که معترضان را غارتگر و اراذل توصیف کرده بود نوشت اجازه نمی‌دهد این اتفاق دوباره بیفتد و تأکید کرده است: همین الآن با تیم والز فرماندار مینیاپولیس تلفنی صحبت کردم و گفتم ارتش تمام‌قد با اوست. هر دشواری که پیش آید ما کنترل اوضاع را به‌دست می‌گیریم، وقتی غارتگری شروع شود، تیراندازی {ارتش} هم شروع می‌شود.

چند روز پس از قتل جورج فلوید، سیاه‌پوست ۴۶ ساله آمریکایی به‌دست درک شووین، مأمور سفیدپوست پلیس، اعتراضات و ناآرامی‌ها در مینیاپولیس، مرکز ایالت مینه‌سوتا ادامه یافت و این شهر به شهری جنگ‌زده شبیه شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر