بازدید 15585
۱
زنوزی مدعی افشاگری تازه ای شد؛

نقش پسر مسوول فدراسیون فوتبال در درآمدهای لیگ

کد خبر: ۹۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 29 May 2020

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه های معترض تراکتور و ماشین سازی تبریز در تازه ترین مصاحبه اش که با رادیو انجام شد، از نقش پسر برخی مقامات فوتبالی در کسب منافع مالی لیگ ایران پرده برداشت. 

به گزارش تابناک ورزشی، زنوزی که هر بار فردی را در فوتبال ایران متهم می‌کند اما هنوز موارد اتهامی او به اثبات نرسیده، این بار پای پسر یکی از مقامات فوتبال را به فساد در فدراسیون می گشاید که باید اطلاعات کامل تر و جزییات را هم مطرح کند. او با بیان اینکه هزینه فوتبال را در ایران باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند، گفت: هزینه‌ی فوتبال را ما پرداخت می‌کنیم، ولی سود آن به جیب چند شرکت جانبی که توسط برخی پسران مسئولان فوتبالی به نام دیگران ایجاد شده‌اند، می‌رود.

زنوزی ادامه داد: آن افراد برای برگزاری لیگ برتر فشار می‌آورند، همه این موضوع را می‌دانند. این افراد یکسری رسانه‌ها را در اختیار دارند و با برخی کارهای دیگر فشار می‌آورند تا لیگ برگزار شده و این افراد پول به جیب بزنند، ۱۶ تیم لیگ برتری و‌ ۱۸ تیم دسته اولی هزینه می‌کنند ولی این افراد سود می‌برند و برخی رسانه‌ها آگاهانه یا غیرآگاهانه از آنان حمایت می‌کنند. حتی تیم‌های تهرانی هم از این موضوع ضرر می‌کنند، من نوکر هواداران شان هستم، ولی از من دلگیر نباشند؛ چرا که سرشان کلاه می‌رود، اگر باشگاه‌ها خصوصی شوند، مالک اجازه نمی‌دهد که عده‌ای چنین سود کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زنده باد زنوزی ابر مرد آدربایجان.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل