بازدید 12002

مذاکره آث میلان برای خرید سردار آزمون شروع شد

کد خبر: ۹۸۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 29 May 2020

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ روسیه همچنان بنا به گزارش رسانه های اروپایی مورد توجه چندین باشگاه قرار دارد ولی این ستاره ایرانی این پیشنهادها را تایید نمی کند و اعلام کرده متعهد به قراردادش با باشگاه روسی است.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «کالچو میرکاتو» ایتالیا امروز مدعی شد سران باشگاه میلان نیز به دنبال جذب سردار آزمون هستند و رقیب جدی ناپولی در این رقابت به شمار می آیند.

این رسانه ایتالیایی درباره مهاجم ایرانی خبر داد: آزمون بعد از 8 سال حضور در لیگ روسیه قصد ترک این لیگ و کسب تجربه جدید را دارد. او خیلی خوب می داند که باشگاه ناپولی به دنبالش است. مهاجم ایرانی هدف مدیران ناپولی برای تقویت خط حمله شان است و او می تواند کمک زیادی به این تیم کند. اما باشگاه زنیت نمی خواهد به راحتی ستاره ایرانی خود را از دست دهد چون او یکی از مهره های کلیدی تیم است و در برنامه های آینده رویش حساب باز کرده اند.

زنیت برای فروش آزمون به کمتر از 30 میلیون یورو رضایت نمی دهد و این پیام روشنی از سوی باشگاه روسی به مشتریان مهاجم ایرانی است. ناپولی از آن طرف اطمینان دارد که می تواند برای جذب این بازیکن به توافق برسد ولی مشکل سهمیه غیراروپایی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، این باشگاه پرهوادار جنوب ایتالیا می خواهد لوزانوی مکزیکی را در لیست فروش قرار دهد چون عملکرد رضایت بخشی نداشته و آزمون می تواند به جای این بازیکن در لیست قرار بگیرد.

این درحالیست که مدیر برنامه آزمون با مسئولان روسونری وارد مذاکره شده است. مسئولان میلان وضعیت موکل این ایجنت ایرانی را جویا شدند. در هفته های آتی در صورتیکه ارتباط بین طرفین خوب پیش برود، مذاکرات واقعی آغاز خواهد شد. مدیربرنامه های مهاجم تیم ملی ایران با رانگینگ، مدیر میلان ارتباط خوبی دارد و این می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. ناپولی در جذب آزمون پیش دستی کرده ولی روسونری نیز وارد این رقابت شده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر