بازدید 30521
۳
با دستور حسین مدرس خیابانی،

دومین مانع پیش روی متقاضیان خرید خودرو برداشته شد/ ثبت نام بدون یک ریال واریز وجه/ واریز ۱۰۰ درصد وجه در صورت برنده شدن

بر اساس دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت علاوه بر اینکه پیش ثبت‌نام جهت خرید خودرو در طرح ویژه فروش عید سعید فطر تا ۱۴ خردادماه ۹۹ ادامه دارد، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی را جهت حضور در قرعه‌کشی از متقاضیان نخواهند داشت.  
کد خبر: ۹۸۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲ 27 May 2020

دومین مانع پیش روی متقاضیان خرید خودرو برداشته شد/ ثبت نام بدون یک ریال واریز وجه/ واریز ۱۰۰ درصد وجه در صورت برنده شدن

در روزهای اخیر به دنبال ورود متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق العاده 25 هزار خودروی سایپا و ایران خودرو، ابهامات و مشکلاتی برای برخی از مردم به وجود آمده بود که با دستور سرپرست وزارت صمت، تا به امروز، چند مورد از دغدغه های مردم در روند ثبت نام برطرف شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام متقاضیان در طرح فروش ویژه خودرو در ایام عید سعید فطر، تا چهارشنبه 14 خرداد 99 ادامه دارد.

علاوه بر این، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی از متقاضیان جهت حضور در قرعه‌کشی را نخواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس تغییر در برنامه زمان‌بندی فروش 25 هزار دستگاه خودرو، بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاههای امنیتی و نظارتی و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی، صورت پذیرفته و صرفا حائزین شرایط مطابق با قرعه‌کشی انجام شده، ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود.

لذا در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام، متقاضیان خرید خودرو ملزم به پرداخت وجه نخواهند بود و واریز 100 درصد وجه خودرو تنها از سوی افرادی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، حائز شرایط تشخیص داده شوند.

دومین مانع پیش روی متقاضیان خرید خودرو برداشته شد/ ثبت نام بدون یک ریال واریز وجه/ واریز ۱۰۰ درصد وجه در صورت برنده شدن

پیش از این، با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از ثبت‌نام خودروها حذف شده بود. موضوعی که قبل از این دستور، باعث گلایه و دغدغه بسیاری از متقاضیان شده بود.

بر این اساس، پیش از این خودروسازان در شروط اعلامی به متقاضیان در حوزه ثبت‌نام خودروها، شرط اخذ چک صیادی و یا چک متعلق به بستگان درجه یک را مطرح کرده بودند که با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک در این مرحله از ثبت نام ملغی اعلام شد.

یادآور می‌شود شرط نداشتن پلاک فعال و خرید خودرو ظرف 36 ماه گذشته، از جمله شروط اصلی ده‌گانه تعیین شده از سوی کمیته خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی مذکور است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دمت گرم.
این هم باعث دلال بازی و فروش نتایج قرعه کشی میشود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چی میگی برا خودت؟ استدلالت دقیقا چیه؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل