بازدید 12456

کاظمی: با اعدام سلاطین مشکلات حل نمی‌شود

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید برای جلوگیری از سبز شدن سلاطین بیشتر بر سر راه اقتصاد کشور درروهای گلوگاه‌های اقتصادی را بسته نگه داریم، گفت: صرفا با اعدام این اشخاص مشکل ما حل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 26 May 2020

به گزارش تابناک، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره چرایی عدم تاثیر محاکمه و مجازات سلاطین اخلال در نظام اقتصادی در کاهش نوسانات اقتصادی کشور و کاهش گرانی‌ها گفت: با اعدام این اشخاص مشکل حل نمی‌شود، اگرچه فرد به دلیل جرم ارتکابی مجازات می‌شود اما چون روند کار در این عرصه صحیح نبوده آن فرد موفق شده در عرصه سکه یا خودرو تبدیل به یک سلطان شود.

وی ادامه داد: ما شاهد وجود درروهایی در گلوگاه‌های اقتصادی کشور هستیم. لازم است این درروها را ببندیم تا سلاطین دیگر بر سر راه اقتصاد کشور سبز نشوند. این‌که با وجود این مجازات‌ها و اعدام‌ها کماکان اتفاقی رخ نمی‌دهد به دلیل آن است که آن گلوگاه هنوز باز بوده و هنوز این مسیر غلط کماکان ادامه پیدا می‌کند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم است با نظارت قوی‌تر یا با گماردن افراد قابل اعتماد و صالح و یا در صورت لزوم با اصلاح قوانین، این گلوگاه‌ها را ببندیم.

کاظمی اضافه کرد: مجرم را شناسایی کرده و مجازات می‌کنیم ولی روند کماکان تصحیح نمی‌شود. تصحیح روند در این عرصه امری بسیار حائز اهمیت است که برعهده قوه قضاییه نبوده و برعهده دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل