بازدید 19213
۴

کشف ۶۵۷خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۶۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 26 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ سهراب بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو، اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودرو‌های فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، پلیس امنیت اقتصادی رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع‌رسانی به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارگینک‌ها و انبارها، ۶۵۷ دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری در ۷۲ ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودرو‌ها پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار، گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچگونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی‌کند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
چرا الان
چرا بهشون فروختید که الان ازشون پس می گیرید
پس مشکل خودرو و تولید آن حل شد. خداروشکر
یه جایزه بابت اطلاع دادن بزارید . ببینید چه جوری انبارها لو میرن. از مردم خواهش میکنید مفت و مجانی اطلاع بدن و .....؟؟؟؟ بشینید تا خبر بدن
بازی ای تکراری به نام برخورد با محتکران، وعده ای بدون عمل همچون بسیاری از موارد دیگر، محتکرین ماسک و دستکش، مفسدین دانه درشت و ....
تا دست افراد بالا نشین در کار است چند مجرم رده پایین مجازات و سپس سپردن به زمان ، جهت فراموشی دانه درشتها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر